x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Recepció del 14 de juliol

Caballero assegura la visita de Macron

L’ambaixadora francesa desconeix la data exacta de l’arribada del Copríncep però té clar que es parlarà del canvi climàtic
L’ambaixadora francesa, Jocelyne Caballero, va confirmar ahir que el Copríncep, Emmanuel Macron, vindrà al país a realitzar la tradicional trobada amb el cap de Govern, però no en va especificar la data. “No m’ha dit el dia ni la data exacta però puc dir que després de la visita que va fer el secretari d’Estat de Transició Ecològica i Solidaritat, Sébastien Lecornu, el president ha donat prioritat a la lluita contra el canvi climàtic, i estic segura que constituirà necessàriament una part important dels temes a tractar quan vingui a visitar Andorra”, va afirmar. Per la seva part, la ministra
  • #11 Gatfer
    (16/07/18 00:05)

    No utilitzis pseudònims de l altra gent, fes una mica d esforç i prova de tindre el teu, serà possible! Et pots dir camaleó, ja que vas copiant a l altre gent, per exemple

    Respondre
  • #10 Impostor
    (16/07/18 00:03)

  • #9 ric
    (15/07/18 21:53)

    Pedro Sánchez presdeint de tots els catalans, jajajaja

    Respondre
  • #8 Visca
    (15/07/18 21:53)

    L'únic president dels catalans és Carles Puidemont

    Respondre
  • #7 Gatfer
    (15/07/18 20:31)

    M'interessa saber millor quan vindra el president del Regne d'Espanya Pedro Sanchez... Espanya te ambaixada fisica a Andorra i ofereix molts serveis... i a mes es el President de tots els catalans.

    Respondre
  • #6 Representant de frança
    (15/07/18 19:37)

    Alguna cosa potser sí que té ha dir la representant de l'Estat francès a Andorra

    Respondre
  • #5 karlitos
    (15/07/18 18:00)

    Per quand pensa el Vaticà anunciar la visita del coprincep bisbe de la Seu d´Urgell...…..? i si ho fa la embaixada del vatica,( que per cert no hi ha com la francesa), o el Govern d´Andorra……???

    Respondre
  • #4 Raul
    (15/07/18 16:47)

    Macrom, titella de la familia Rothschild,al servei de l'agenda de la globalització i pla Kalergi,res de bo per nosaltres.

    Respondre
  • #3 Double Croche
    (15/07/18 13:27)

    una d'aquí va dir..
    Chère madame, comme vous devez certainement le savoir, notre coprince français est le président de la république française. L´ambassade représente "le pont" entre la France et l´Andorre. C´est aussi l´endroit où les résidents français peuvent faire leur démarches administratives. C´est un symbole important. Il est donc normal que la visite du Coprince soit coordonnée par l´ambassade française, qui est un  lien direct avec l´Elysée à Paris. Je suis andorran de très vieille famille et je respecte profondément notre statut de coprincipauté qui, entre autres, nous a permis de devenir ce que nous sommes. Je vous rappelle que la France a largement contribué au développement de l´Andorre à une époque où l´Espagne était sous la dictature franquiste. Nous devons être fiers de nos Coprinces et ne pas oublier notre histoire, profondément liée à celle de la France. J´espère avoir apporté un peu de lumière à votre doute. Écoutez notre bel hymne. Il dit tout !

    Respondre
  • #2 El Corb
    (15/07/18 12:24)

    A una d'aquí: si per Vostè l'Ambaixada Francesa no hi pinta rés, llavors no se que hi fa Vostè a Andorra.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts