x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Tribunals

Joan Besolí serà traslladat a una presó catalana

La jutgessa Lamela no s’ha oposat a la petició i la Generalitat haurà de decidir quin és el centre
Joan Besolí serà traslladat la setmana vinent a una presó catalana que encara s’ha de decidir després que la jutgessa Carmen Lamela no s’hagi oposat a la petició de la defensa d’apropar l’exconseller de Finances del comú lauredià el màxim possible a An­dor­ra. La comunicació ha estat especialment ben rebuda per la família, segons fonts properes, ja que l’empresonament a Soto del Real comportava greus dificultats per als trasllats i les estades.
El trasllat tindrà lloc entre dilluns i dimarts i la voluntat de la família és que es tingui en compte la proximitat amb Andorra. El centre elegit no dependrà
  • #8 Joan
    (14/07/18 23:52)

    Un pota negra a la presó? Ups...que es Espanya no Andorra, a Andorra ja estaria lliure fa dies!!!!

    Respondre
  • #7 Mercè
    (14/07/18 19:40)

    Jo el què si tinc molt clar es que segons quins cognoms tingués el Joan ja estaria fora de la presó i ja hi haurien posat mà faria dies ! No seria ni a Soto del Real ni a Catalunya. Aquí funciona així.

    Respondre
  • #6 Jaume valors
    (14/07/18 17:28)

    Moralitat bàsica: consultar, fer segones consultes, tenir/veure clar on són les línies vermelles legals... això i més abans de posar-se en "negocis" de duros a quatre pessetes, negocis d'ensacar i ensacar, negocis de fe cega en els "amics"...

    Respondre
  • #5 Ramon
    (14/07/18 15:31)

    El que he trobat a faltar és una defensa del Govern d'Andorra a nivell diplomàtic per questions humanitàries defensant l'acostament a Catalunya.

    Respondre
  • #4 Double Croche
    (14/07/18 15:22)

    La conclusion de tout ça: NE FAIRE PARTIE D´AUCUNE ORGANISATION ! C´est triste à dire, mais le monde est devenu beaucoup trop compliqué et l´argent est au milieu de tout, hélas ! et là où il y a de l´argent, il y a des problèmes en perspective ! Je pense qu´une époque NEW AGE serait la bienvenue dans ce monde de fous ! oui, de fous, où l´être humain passe au second plan ! c´est dramatique ! 

    Respondre
  • #3 karlitos
    (14/07/18 14:25)

    Jo si ting molt calès amagats i no los retorno i despres amb quedo amb ells, tb prefereixo la presò....la pela es la pela......

    Respondre
  • #2 És al·lucinant
    (14/07/18 12:53)

  • #1 Misèria humana
    (14/07/18 08:54)

    El que estan fent a la família Besolí no té nom. Tenir engarjolat al Joan tan sols per ser soci de qui els va pispar el fitxatge del Neymar demostra quanta misèria corre per aquest mons de déu.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts