x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
transport

Les bicis elèctriques funcionaran en uns dies, un cop s'ultimi la part tècnica

Tècnics de FEDA enllesteixen les instal·lacions que necessiten les catorze parades
Cicland, el servei de bicis elèctriques que impulsa Montre SL, la guanyadora del concurs públic convocat pel Govern, es posarà en marxa en uns dies, amb una mica de retard respecte a les previsions inicials. Segons van informar ahir els adjudicataris, s’estan ultimant les instal·lacions elèctriques de cada parada i la posada en funcionament dependrà del ritme d’acabament d’aquests treballs, que duen a terme tècnics de FEDA i que completen després tècnics de l’empresa. Calculen que la data d’inici del servei de lloguer podria situar-se a mitjan setmana vinent. Ahir a la tarda les que ja podien ser completament operatives
  • #6 Arpin
    (06/07/18 22:34)

    Quina obsessió teniu alguns amb les bicicletes, fins al punt de crear un argumentari sense cap ni peus, només basat en prejudicis i desconeixement. Serà que els conductors al portar matrícula, assegurança, intermitents (segur?), respecten tots les normes del codi de circulació, oi?. En aquest país hem de canviar d'una vegada el nostre model de mobilitat centrat en el cotxe, que ens perjudica a tots, amb soroll, contaminació, perillositat, ocupació d'espai públic que es podria dedicar a equipaments, dels que no anem sobrats, etc. Ens hem d'habituar a altres medis de transport, com anar a peu, el transport públic o la bicicleta. Com diu l'urbanista Lluís Brau, el cotxe mata la ciutat. El cotxe produeix 1,3 milions de morts cada any segons ONU-Habitat, i 15 milions de ferits. És el principal causant de la contaminació ambiental. Cada any moren de mort lenta 7 milions de persones i centenars de milions pateixen malalties cardiorespiratòries, no cal dir més ni donar la culpa a qui no la té.

    Respondre
  • #5 Brunus
    (06/07/18 21:35)

    Que si, que si, en uns dies.
    Primer el "postureo" per quedar be en la foto, la estació a prop de casa meva li falta connexió elèctrica, l'aplicació per móvil encara no existeix, la página encara no esta del tot ellestida, tot son retards, i a més l'arta empresa ha portat a batllia el concurso.
    Tot això per voler donar imatge de país.
    Per cert si no entreguen a temps hi haurà penalització, op només els ciutadans haurem de pagar els costos extres?
    Aquest projecte recorda el TITANIC.........

    Respondre
  • #4 ciutadana
    (06/07/18 12:57)

    Danger va dir..
    D'acord amb vostè. No es poden posar en circulació bicis sense matricula i , com deia, assegurança de responsablitat civil repercutit al ciclista. Nomès faltaria que ho tinguessim que pagar els ciutadans que ho patim!!!Nomès imitem tonteries que ens poden portar molts maldecaps a mes de gastos inutils

    Respondre
  • #3 Danger
    (06/07/18 10:31)

    Les bicicletes tenen intermitents? i matrícula? i hi ha carrils bici segurs a Andorra? Aquesta nyap colossal per satisfer l'ego de quatre pijo-progres i per justificar les subvencions europees no té sentit.

    Respondre
  • #2 ciutadana
    (06/07/18 09:58)

    Espero que , en el preu per l'usuari s'hi contempli una assegurança de respopnsabilitat civil, així com per tots els ciclistes. Si som "territori ciclista", drets i deyures trenen que anar de la mà.

    Respondre
  • #1 Rol
    (06/07/18 09:53)

    A ver si ponen en la Massana y tienen potencia para subir desde Andorra. Mínimo 1000w

    Respondre
6
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477