x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Empresa

La patronal aplaudeix l'opció de treballar els festius

L’USdA considera que “està completament fora de lloc” i insta Martí a convocar ja les eleccions
La patronal es congratula pel gest de Govern de modificar el calendari laboral per permetre que totes les empreses puguin treballar els festius. El president de la Confederació Empresarial Andorrana (CEA), Xavier Altimir, va aplaudir la decisió de l’executiu per donar llibertat a les empreses per poder obrir quan ho necessitin. “Ja fa temps que demanem que Andor­ra ha de poder tindre horaris flexibles i la llibertat de treballar quan hi ha necessitats”, va afirmar, destacant que s’ha de fer “respectant els drets dels treballadors”, de manera que puguin fer festa un altre dia. A més, va afegir que s’haurà
  • #10 Joan
    (30/06/18 12:38)

    Segur que el "senyor" Altimir i demés empresauris no treballen gaire els dies festius... També força hipòcrita la part a on diu que serà de comú acord entre patró i treballador, com si aquest últim tinguès oportunitat d'opinar o escullir...

    Respondre
  • #9 fastic de tot
    (30/06/18 10:11)

    john va dir..
    no cal tenir memoria per desgracia la gent que treballa a botigues ,restaurant i feines pesadesssss aquests no tenen dret a vot ,si fos com tu dius aquest del govern que sempre miren al populaxo per demun de les espatlles mirarien de fer les coses de un altre manera pero ells saben que els que els i donen el vot son molts ganduls funcionaris que cobren un paston i la feina la fan els eventuals

    Respondre
  • #8 T han menjat el cocu
    (29/06/18 22:51)

    Injustícia va dir..
    Pels funcionaris? Pels cosos Especials i comandaments/Directius !!! Els funcionaris que porten 30 anys tambe estan bastant be, la resta majoria no es Or tot el que brilla, tu vota a DA !!! Que faras el ple. 

    Respondre
  • #7 No problem, aquesta nit ni ha partit.....!!!
    (29/06/18 17:00)

    Tornem al segle 19, l'esclavitud ara torna a ser legal.

    Respondre
  • #6 Didac
    (29/06/18 12:51)

    Ni govern ni patronal tenen vergonya fem los fora

    Respondre
  • #5 Lo Rector
    (29/06/18 09:07)

    El dia que la Patronal aplaudeixi i lluiti per la conciliació familiar serà el dia que realment haurem avançat amb drets socials i laborals. Ara com ara anem enrere d'una manera vertiginosa!

    Respondre
  • #4 quina vergonya
    (29/06/18 09:05)

    es fan dir démocrates d'Andorra però el que estan demostrant es ser D'ultra Antisocial , i la patronal un altra que s'ho tindria que fer veure

    Respondre
  • #3 Injustícia
    (29/06/18 08:43)

    És clar que aplaudeixen. Els politics i Govern només miren per la patronal i pels funcionaris. La resta de residents i immigrants a treballar dissabtes i diumenges i a jubilar-se als 67 o 70.

    Respondre
  • #2 Jordi Brau
    (29/06/18 07:23)

    M'estimo el meu pais i estic convençut que aquestes majories absolutes destrossen la qualitat democràtica i provoquen un desequilibri que fa molt mal a la societat. Tan se val qui guanyi peró és urgent acabar amb aquest desproposit, ara més que mai, tots els ciutadans amb dret a vot tenim l'obligació de revertir la situació.

    Respondre
  • #1 john
    (29/06/18 07:14)

    Un altra gran vergonya d'aquest govern, espero que la gent treballadora, tingui memoria a l'hora de votar.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts