x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
mobilitat

La bicicleta elèctrica s'activarà en deu dies

Els tècnics de Cicland n’explicaran el funcionament a les parròquies i després obriran el servei
Cicland, el servei públic de bicicletes elèctriques compartides, entrarà en funcionament “en una setmana i mitja”, segons va dir ahir el responsable de l’empresa adjudicatària del servei, Miquel Àngel Armengol, “ja que fins aleshores ens desplaçarem a cada parròquia per explicar als interessats el funcionament i les tarifes, i tindran la possibilitat de fer-se clients”. Aquestes trobades es convocaran via xarxes socials. De moment ja hi ha 12 punts d’ancoratge instal·lats i entre avui i demà s’arribarà als 14 previstos per a la cinquantena de bicicletes que hi haurà, i que tindran una autonomia de 100 quilòmetres. Armengol va explicar
  • #10 Ciutadana
    (27/06/18 23:47)

    No son les bicis, sino el transport públic el que hauria de ser elèctric, de tamany mitjà i de freqüència max. De 15min.llavors si que de veritat arreglariem el problema de circulació, de contaminació, i faríem quelcom per la Salut i Benestar d'aquest país i els seus habitants. Però és clar, no són les solucions el que interesa, ans al contrari...

    Respondre
  • #9 Fart
    (27/06/18 21:00)

    Es que no esteu mai contents amb res! Les bicicletes funcionen a moltes ciutats. Es que cosa que es fa cosa que heu de criticar! Colla d'amargats!

    Respondre
  • #8 Postureig
    (27/06/18 16:31)

    La credibilitat de la classe política està sota mínims històrics, tot es redueix a fotos de torn i beneficiar el fluix de capital pel benefici dels de sempre, no representeu al ciutadà.

    Respondre
  • #7 Montse
    (27/06/18 15:54)

    Que bonics els “polítics”... un dia a sobre una barca de ràfting i un altre a sobre d'una bici...
    Si us veiessiu amb els meus ulls!!!

    Respondre
  • #6 Larra
    (27/06/18 13:17)

    Como no tengan 1000W

    Respondre
  • #5 Gas a fons, tonto l'ultim
    (27/06/18 13:08)

    Perfecte....!!! Ja hem complert amb Europa en matèria de subvencions, postureo madiátic, màrqueting polític i obligacions internacionals, ara ja podem seguir contaminant la vall amb milers de cotxes, motos, furgonetes, camions i quads, helicòpters i el corredor aeri internacional que sobre vola nostre espai.

    Respondre
  • #4 Joan
    (27/06/18 12:59)

    És un perill públic que s'estrenin les bicicletes sense carrils bicicleta amb un mínim de seguretat, tècnicament anar en bicicleta és un suïcidi tenint en compte el sobredimensionat i desregulat parc mòbil existent, ia més cal afegir la contaminació de la vall, respirar a 140 pulsacions les toxines del forn incinerador no és de ser molt ecològic, i més bé es molt perillós.

    Respondre
  • #3 Hipócrites.....!
    (27/06/18 11:42)

    Andorra importa cada any 180 milions de litres de carburants, dels quals 110 els cremem aquí, fet pel qual produïm 300 milions de quilos de CO2. Una part l'absorbeixen els boscos, però per assimilar la totalitat d'aquestes emissions hauríem de multiplicar per cinc la superfície vegetal d'Andorra....I els nostres estimadíssims i excelentísims polítics són els primers que es desplacen en els seus llustrosos cotxes ....

    Respondre
  • #2 Quina vergonya
    (27/06/18 10:51)

    Us voleu auto enganyar i de pas enaganyar-nos a tots quina vergonya

    Respondre
  • #1 Pijo-progres
    (27/06/18 09:29)

    El fracàs serà estrepitós, però de cara a la galeria queda molt bé semblar progressistes, ecologistes, sostenibles i verdes en una país on el cotxe és el protagonista absolut.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477