x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
política

UL exculpa Josep Pintat del col·lapse econòmic de Sant Julià

Duró afirma que la responsabilitat és de l’actual direcció i del descontrol de la despesa
Unió Laurediana defensa l’actuació del conseller general del partit i president del grup parlamentari mixt, Josep Pintat, votant a favor de la llei de transferències i l’exculpa de tota responsabilitat en els problemes financers de la parròquia amb Naturlandia, tal com va denunciar Pere López. Rossend Duró, conseller d’UL al comú de Sant Julià, assegura que la culpa no és de qui va impulsar el parc, sinó de qui no l’ha sabut gestionar. “Evidentment que Naturlandia va costar uns cèntims que s’han de retornar, però el que s’hauria d’haver fet és una despesa acurada i un seguiment després de l’execució
  • #14 karlitos
    (24/06/18 18:17)

    La culpa la es d´els ossos, per això si an carregat un i altra si ha mort per falta de asistencia medica...…!El sr Pintat i UL no tenem res que veure....!Pujen molt poc per Naturlandia.

    Respondre
  • #13 Julià
    (24/06/18 17:18)

    Sembla que UL finalment accepta el col.lapse econòmic de Sant Julià. I les responsabilitats? Caldrà que passi una dècada, potser.

    Respondre
  • #12 Excuses
    (24/06/18 15:27)

    Rossend Duró "treu ferro" a la situació

    Respondre
  • #11 Germà
    (24/06/18 14:29)

    Jo pensava que el conseller Roig, afiliat a un partit de centre-esquerra, s'hauria oposat a la marginació de les dues conselleres.

    Respondre
  • #10 Robert
    (24/06/18 13:55)

    Amb Naturlandia o sense, per ser Cap de Govern cal carisma. I per Sant Julia fa dies que en van faltats!!!

    Respondre
  • #9 Memòria
    (24/06/18 13:01)

    Memòria, memòria, ..... en el cas que Josep Pintat (nen) vulgui tornar a postular-se de cap de govern o cap de llista, Memòria..... el projecte improvitzat i ruïnos de Naturlandia és la seva millor tarjeta de presentacìó.... Memòria!!!!

    Respondre
  • #8 soc tonto
    (24/06/18 10:39)

    Doncs ara resulta que si tot va malament es culpa del demes i si va be es perque ho han fet ells....

    Respondre
  • #7 I Urdangarin va exculpar la seva dona.
    (24/06/18 10:22)

    I Urdangarin va exculpar la seva dona ..... Sense paraules.
    Aixo es lo que fa gran la política i fa q la gent hi confiem tant. Endavant !

    Respondre
  • #6 Toni
    (24/06/18 10:10)

    El comitè local del PS de Sant Julià, on és? Què pensen? Els sembla tot bé? Ja no existeix? No serà que la parròquia no té greus problemes!

    Respondre
  • #5 Més enllà dels resultats comptables.
    (24/06/18 09:39)

    Hi ha un element nou que el conseller Rossend Duró no ha valorat: la sentència definitiva sobre el primer accident al Tobotronc.  En el text d'aquesta sentència es diu ben clarament que, des dels primers dies, el Tobotronc presentava mancances de seguretat.  Hem entrat en una altra i greu dimensió.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts