x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
transport aeri

Rebuig a l'aeroport a la Rabassa

Els informes tècnics encarregats establien que no es reunien les condicions per situar la infraestructura només dins de territori andorrà
Els informes tècnics demanats pel Govern i el Consell General establien la inviabilitat de situar un aeroport a la Rabassa, exclusivament dins del territori nacional. La inviabilitat arriba per la manca de prou terreny per fer la pista d’aterratge mínimament recomanada, que necessitaria 1,9 quilòmetres de llarg si es pretén que puguin aterrar les naus de transport aeri europeu de passatgers. L’informe explicita que la solució només podria passar perquè una part de la pista d’aterratge estigués en territori espanyol i es convertís en un aeroport binacional.
Els estudis sobre l’aeroport a la Rabassa daten de final dels vuitanta i principi
  • #14 Rosa
    (25/06/18 00:46)

    Però si ni s'han molestat en treure les referencies de fa quasi vint anys del Govern Forné!!

    Respondre
  • #13 soc tonto
    (24/06/18 20:55)

    I vosté Sr.Duro no feieu el manteniment al trobotronc amb l'era Pintat?,Així semblaria que hi tenieu interesos per exculpar-lo.... massa interesos de tots plegats...

    Respondre
  • #12 Gatfer
    (24/06/18 20:53)

    llegeix la noticia va dir..
    No tinc la versió premium...

    Respondre
  • #11 Jordi Brau
    (24/06/18 20:01)

    Primer. Si es fa es purament per interessos personals, sino mireu quin tipus d'empreses regenta el Sr. Armengol que sens dubte un aeroport li reportarien molts calers.

    Segon. Deixeu la Rabassa en pau! Ja esta prou maltractada. Com mes andorrans es proclamen, mes exploten el territori... es molt trist tot plegat.

    Respondre
  • #10 llegeix la noticia
    (24/06/18 18:53)

  • #9 Clar q si
    (24/06/18 16:43)

    Ja s'havia mirat de fer el teleferic Sr. Dreams
    Lo que a ultim moment govern no va deixar fer-ho... encara avui en dia no se sap xq.. ja tornaran aver-hi inversors ;)

    Respondre
  • #8 Gatfer
    (24/06/18 13:14)

    I aquestes conclusions d aquests informes han costat 100000€?? No comment...

    Respondre
  • #7 pepe
    (24/06/18 13:02)

    Los tecnicos estos aun no saben q hay aviones q aterrizan en pistas de 1500 metros, pero claro, a España no le interesa q Andorra pueda tener contacto directo sin pasar por España o Francia. Los actuales aviones VTOL pueden hacerlo, eso si, los pilotos deberian tener titulacion especial para aterrizar, como sucede en otros lugares del mundo. Estos tecnicos no son de fiar.

    Respondre
  • #6 Andorran Dream
    (24/06/18 12:15)

    18 km de carretra de muntanya per fer St Julià - La Rabassa.
    Ah no !!! Que muntarem un super telefèric...

    Respondre
  • #5 au va
    (24/06/18 12:11)

    I tant que seria MOLT positiu per Andorra un aeroport , fins i tot per aeronaus de 180 plaçes (Boing 727, Airbus A320), espai a Rabassa hi ha de sobres (amb territori nacional) ,els avions actuals necessiten entre 1.690 i 2.012 metres de pista, un altra cosa seria el seu cost, pero si juntem costos de CLOUD, SOLDEU , etc, pot ser .....

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2024 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts