Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
I vosté Sr.Duro no feieu el manteniment al trobotronc amb l'era Pintat?,Així semblaria que hi tenieu interesos per exculpar-lo.... massa interesos de tots plegats...
Respondre
llegeix la noticia va dir..
No tinc la versió premium...
Primer. Si es fa es purament per interessos personals, sino mireu quin tipus d'empreses regenta el Sr. Armengol que sens dubte un aeroport li reportarien molts calers.
Segon. Deixeu la Rabassa en pau! Ja esta prou maltractada. Com mes andorrans es proclamen, mes exploten el territori... es molt trist tot plegat.
Gatfer va dir..
Els informes son de 1990 !!!!
Ja s'havia mirat de fer el teleferic Sr. Dreams
Lo que a ultim moment govern no va deixar fer-ho... encara avui en dia no se sap xq.. ja tornaran aver-hi inversors ;)
I aquestes conclusions d aquests informes han costat 100000€?? No comment...
RespondreLos tecnicos estos aun no saben q hay aviones q aterrizan en pistas de 1500 metros, pero claro, a España no le interesa q Andorra pueda tener contacto directo sin pasar por España o Francia. Los actuales aviones VTOL pueden hacerlo, eso si, los pilotos deberian tener titulacion especial para aterrizar, como sucede en otros lugares del mundo. Estos tecnicos no son de fiar.
Respondre
18 km de carretra de muntanya per fer St Julià - La Rabassa.
Ah no !!! Que muntarem un super telefèric...
I tant que seria MOLT positiu per Andorra un aeroport , fins i tot per aeronaus de 180 plaçes (Boing 727, Airbus A320), espai a Rabassa hi ha de sobres (amb territori nacional) ,els avions actuals necessiten entre 1.690 i 2.012 metres de pista, un altra cosa seria el seu cost, pero si juntem costos de CLOUD, SOLDEU , etc, pot ser .....
Respondre
Però si ni s'han molestat en treure les referencies de fa quasi vint anys del Govern Forné!!
Respondre