Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


soc tonto va dir..
Pel que expliques, sant julia sembla ser l'andalusia d'andorra

Sara va dir..
Correcte, el sr Josep Pintat mante els seus ideals, que no son cap els meus, pero te el meu respecte perque no cambia per conveniencia con el sr López que fa demagogia i opurtunism, mai el PS si apresenta a Sant Julià, nomes amb el sr Bartumeu.
Avui el PS no mira per el poble socialista , nomes per el opurtunism de les cadires i del sou que puguin cobrar, malogradament per els socialistes Lauredians……..Que hi son representats per un opurtunista sense ideal socialista.

El col•lapse econòmic de Sant Julià ve única i exclusivament del Comú del Sr.Pintat i del partit d'UL, tant amb els Pintat-Sangra com Gil-Torrentalle. I desde llavors no s'ha pogut aixecar la parròquia:Ni estan de cap de govern el Sr.Albert Pintat i de conseller General el Sr.Joan Albert Farre, no van fer res aleshores ,ni ara estan fent, no penseu que faran més endavant. Si faran alguna cosa (RES) crec que no estimen la parròquia, estan més pendents dels seus negocis i del seu “ego” que de fer política per Sant Julià. Però ja van tenir la seva cura de narcisisme, al perdre les ultimes eleccions (“perdre”). Aquesta infraestructura de Naturlandia, que ha sigut la ruïna de Sant Julia, la dilapidació de les arques comunals, la maquinaria de vots per les eleccions, la col•locació d'empreses dels amics i ect.... Amb un altre pais, els politics que haguessin creat aquest monstre estarien amagats de la política sense sortir de casa desprès de haver dimitit o estarien entre reixes
Respondre
El colapse, el feu tots plegats !
Respondre
El Sr Lòpez dona moltes lliçons a tothom que no s'aplica a ell mateix.
Respondre
Sobre el col.lapse econòmic de Sant Julià, el Sr. Josep Pintat encara creu que Naturlàndia arriba al comerç, als restaurants i als hotels de Sant Julià?
Respondre
Sr Lopez, vosté que va deixar molt bons records del seu pas pel M.I.Govern. Si us plau, tingui més humiltat davant del poble andorrà. Parli amb els seus antics collaboradors dels bons records. JUAA JUAA JUAA i ara amb el que queda de lliberals, si es pot dir lliberals, per poder tenir una cadira ben lligada. Aixi podran tancar els comerços els diumenges, ....
Respondre