x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
infraestructures

Arbres eòlics per produir energia renovable

Govern vol aplicar la proposta vencedora dels pressupostos participatius a cada parròquia
El Principat comptarà aviat amb un sistema d’energia eòlica que tindrà forma d’arbre. El Govern destinarà la partida dels 300.000 euros dels pressupostos participatius d’enguany a instal·lar les estructures, fetes d’acer i que capturen el vent a través d’unes fulles de plàstic molt resistents. Es calcula que cada arbre pot generar una quantitat d’electricitat que podria alimentar el 83% del consum anual d’una casa.
El ministre d’Ordenament Ter-ritorial, Jordi Torres, va fer entrega ahir del diploma del projecte guanyador a l’escola andorrana de primera ensenyança d’Andor­ra la Vella. La idea, que s’ha inspirat en unes instal·lacions que ja són presents a
  • #2 24 persones
    (20/06/18 08:32)

    Aquests arbres tenen un cost d uns 50.000€ cadascun, un arbre serveix per cobrir el 85% de la despesa energetica d una familia normal de 4 membres, Sense la calefacció, amb 6 arbres, es pot cobrir 6x4=24, el 85% de la despesa de 24 persones. 24 persones, 300.000 € 24 persones, aixo si que es Participatiu, quina gran idea, Ohhhh som ecologics !!! La proxima vegada invertiu en algo per una micaaa mès de gent. Queda molt culo som verds, pero cremem no se quands milers fe merda al forn incinerador !!! Aneu a ....!!!!

    Respondre
  • #1 Moda i quedar bé
    (20/06/18 08:02)

    Això és la prova que les renovables només serveixen per quedar bé. És caríssim i no produeix res.

    Respondre
2
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts