El ministre d’Afers Socials, Xavier Espot, va destacar ahir que desplegar “gairebé o íntegrament” la llei de serveis socials i sociosanitaris i la d’erradicació de la violència de gènere i domèstica és una de les “fites” del seu mandat. Espot va assenyalar que aquesta és la seva voluntat, “no pel fet d’haver-les desplegat, sinó pel que això comporta a nivell de noves accions, serveis i programes per als ciutadans del nostre país”. Per aquest motiu, el ministre va afirmar que si finalitza la legislatura complint aquest objectiu podrà “estar satisfet”. I és que, segons va indicar, aquest era el “guió
Són lleis de la passada legislatura (2014 i principis del 2015)!!
Respondre