Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La víctima tenia 32 anys, estava casat i treballava a Encamp
Pmpt va dir..
No és una qüestió d'espanyolet o de poligonet. Les motos son eines perilloses entre les mans, molt sovint d'inconcients. A Andorra l'examen del permís de moto és massa fàcil d'obtenir.
DEP un d'ells. Que es recuperi l'altre. Suport total a la familia.
RespondreLes motos i els qui les porten... Policia que fa la vista grossa i no fa mai la feina. Sorrols, velocitat, comportaments dignes de rucs. Tots son campions de l'extrem. Heroes de cementiris. I després families i fills que ploren, flors i ciris pels carrers. Res de nou sota el sol...
Respondre
De què serveix realitzar controls, la cadena de problemes ve des de la base, cal posar en pràctica un codi de la circulació actualitzat, unes proves més adequades, i no pas les actuals, en què se li paga a un instructor que només m'ensenya el justet per aprovar.
Les institucions comunals no deixen actuar correctament, els seus agents i la policia no arriba a tota arreu.
La majoria que porta 125 c. c., no va fer cap pràctica, altres usuaris no el porten ni tan sols homologat el permís de conduir A1.
Així que tots tenim la culpa perquè és més fàcil tancar els ulls a la realitat, i procurar un culpable.
Carnet per punts ja.
Per culpa de un accident ja estem fotem merda a tota la comunitat motera del país.
"Que t'acuestes padre", té que arribar el espabilat de torn a criticar al que pot ser segurament la solucció al caos de circulació d'Andorra.
Per el nom té tota la pinta de ser el tunero poligonero de torn...
La carrosseria d´una moto és el cos humà.
Respondre
Fast and furious va dir..
El que cal és gent responsable i amb seny!!!! Amb això, s'arregla lo demés!!
El problema no es el truncament de vehicles, es tan senzill com tenir com consciència, i respecte per les senyals, espero que milloren.
RespondreCal amb caràcter d'urgència un control exhaustiu per part de les autoritats competents per controlar la velocitat de les motocicletes, els trucatges de les mateixes, com tubs d'escapament i qualsevol altra modificació que produeixi soroll insuportable, estem convertint Andorra en una ciutat sense llei ni ordre, on els carrers semblen circuits de carreres.
Respondre
BRUNUS va dir..De què serveix realitzar controls, la cadena de problemes ve des de la base, cal posar en pràctica un codi de la circulació actualitzat, unes proves més adequades, i no pas les actuals, en què se li paga a un instructor que només m'ensenya el justet per aprovar.
RespondreLes institucions comunals no deixen actuar correctament, els seus agents i la policia no arriba a tota arreu.
La majoria que porta 125 c. c., no va fer cap pràctica, altres usuaris no el porten ni tan sols homologat el permís de conduir A1.
Així que tots tenim la culpa perquè és més fàcil tancar els ulls a la realitat, i procurar un culpable.
Carnet per punts ja.
Igual també podríem multar als que circulen a 20 km/h per les carreteres del principat, multar als que passen el semàfor amb vermell, multar a agents que estan parla'n amb persones en lloc d'estar atens al tràfic, i posar-nos a pensar que un vehicle no cort per si sol, necessite algú que el condueixi, i recorda'n que les 2 persones implicades no tenen 18 anys..............