Els interns de la Comella podran tenir comunicacions íntimes un cop al mes durant una hora
Els interns de la Comella podran gaudir de comunicacions íntimes a partir del 20 de juny. Dels 41 interns que hi ha actualment ingressats vuit són els que podran demanar el conegut com a vis-a-vis. El centre penitenciari va presentar ahir les instal·lacions que serviran per fer la prova pilot que dona compliment a la modificació de la Llei del cos penitenciari, aprovada l’abril de l’any passat, i que determinava que en un any s’haurien d’habilitar locals annexos adequats especialment per a les visites íntimes. En aquest sentit, el director d’Institucions Penitenciàries, Francesc Tarroch, va destacar que des del 20