Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
x
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El motorista ferit a l'avinguda Salou continua ingressat en estat molt greu
El jove, de 26 anys i nacionalitat alemanya, és a l’UCI de l’hospital de Sant Pau de Barcelona
El motorista alemany que va resultar ferit dimarts en un accident continua ingressat a la unitat de cures intensives (UCI) de l’hospital de Sant Pau de Barcelona en estat greu. Fonts hospitalàries van apuntar ahir que la situació del pacient “no ha tingut canvis” en les darreres 24 hores. Els fets van tenir lloc dimarts a quarts de deu del matí a l’avinguda Salou a l’altura de l’Estadi Nacional. El jove hauria intentat realitzar un avançament per la dreta a un camió plataforma amb matrícula andorrana en una zona senyalitzada per obres, moment en el qual hauria quedat entre el