Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La ministra de Medi Ambient es reuneix amb el director general de Medi Ambient de la Comissió Europea
SFGA

Jacobo va dir..
I massificacions impossibles a la muntanya, sense que hi facin res... Etc... etc

Jacobo va dir..
i el que no sabem....

I com ho celebrem quan cada vegada hi ha més contaminació? Cada dia hi ha més cotxes, més edificis que consumeixen gasoil, més matèries tòxiques per cremar al forn incinerador, més avions que envaeixen el nostre espai aeri .... què celebrem llavors? Hola ....?
Respondre
La política mediambiental d'Andorra és pura façana de propaganda. Som massa insignificants. Amb menys i menys viatges de final de curs passem igual de bé.
Respondre