Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
x
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Alumnes de l'escola andorrana viatgen a Estrasburg
SFG
Actualitzada 08/06/2018 a les 06:54
Prop de cinquanta alumnes de l’escola andorrana de segona ensenyança d’Encamp visiten aquesta setmana Estrasburg en el marc d’un projecte escolar que inclou una exposició al Consell d’Europa sobre les competències per a una cultura democràtica.