Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
salut

Acció Feminista reclama un centre per a la protecció de salut sexual i reproductiva

Assumpció Lluís, membre de la comissió de salut del col·lectiu, ha recriminat al ministeri que vulgui "condicionar la llibertat sexual i reproductiva de les dones"
Acció Feminista Andorra a la celebració del dia de la dona

Acció feminista denuncia que el nou codi laboral "no suma" en igualtat

Acció Feminista Andorra a la celebració del dia de la dona

A.F.A.
Actualitzada 04/06/2018 a les 16:24
Acció Feminista ha reclamat la necessitat d'impulsar un centre per a la protecció de la salut sexual i reproductiva on les dones tinguin un accés fàcil, controlat i gratuït de la píndola de l'endemà. Amb aquest espai, l'agrupació insisteix què es podria promoure la prevenció d'embarassos no desitjats a través de programes educatius per tal d'incrementar i millorar els recursos actuals destinats a l'educació sexual.
Aquesta proposta s'ha fet a través d'un comunicat on el col·lectiu  també han denunciat que el fet de demanar recepta per a la píndola anticonceptiva és una "intencionalitat" per part del Ministeri de Salut de voler "coartar i condicionar la llibertat sexual i reproductiva de les dones", segons declaracions d'Assumpció Lluís, membre de la comissió de salut d'Acció Feminista.
 
Etiquetes
  • #7 laura
    (05/06/18 01:05)

  • #6 Mascle hetero
    (04/06/18 17:57)

    On són les dones normals? em refereixo a les femenines, sense traumes psíquics ni aversions antimachistas, parlo d'aquestes criatures úniques que ens omplen de vida la vida i amb els fills ens regalen la perdurabilitat.

    Respondre
  • #5 Aberrant
    (04/06/18 17:52)

    Sóc dona i aquesta petició em sembla aberrant. S'ha de conèixer l'utilització correcta, de la bomba hormonal que es la píndola de l'endemà, que, desgraciadament, i un cop més va contra la salut de la dona.La seva dispensa sense recepta, No te res que veure amb la llibertat sexual (no s'ha de confondre el tocino amb la velocitat) i si molt amb el negoci de les químico-farmacèutiques. Ah! I de gratuïta res de res, s'ha de pagar com tot medicament!! Nomes faltaría! (aquesta es precisament la trampa, de les q-f). Es un acte en contra de la dona un cop més, i no os n'adoneu! Obriu els ulls companyes sup!!!

    Respondre
  • #4 Eing....?
    (04/06/18 17:26)

    I aquestes dones representen el gruix de la població femenina d'Andorra? O només a elles mateixes?

    Respondre
  • #3 pepe
    (04/06/18 16:53)

    q traducido en roman paladino es una clinica abortiva o q te oriente sobre como puedes asesinar a tu hijo en tu vientre, sobre todo si es blanco y ademas cristiano....Pq no vais a ayudar a las marroquies o las egipcias al respecto en lugar de dar la chapa por esos valles?

    Respondre
  • #2 Adela
    (04/06/18 16:43)

    Dani, exactament de quina cova o forat de cuc has sortit tu? Diga'm que ets un viatger en el temps i així poder trobo alguna raó lògica al teu comentari. En aquesta notícia es demana un centre per prevenir embarassos no desitjats i fomentar l'educació sexual. per altra banda, la píndola del dia després no és una píndola per avortar, no funciona així. Hi ha píndoles per quan t'has quedat embarassada, però no és el cas. Dit això, jo estic a favor de despenelatizar l'avortament a Andorra. Obligar a una dona que està embarassada a tenir un fill quan aquest pot néixer amb problemes o fins i tot ser incompatible amb una vida de qualitat, o posant en risc la salut de la dona, em sembla una forma de tortura que exerceixen les administracions contra les dones. I la religió en cap cas pot formar part de la legislació d'un estat, perquè en cas contrari, ja estan trigant en prohibir l'usura i amb aquesta les hipoteques i els préstecs.

    Respondre
  • #1 Dani
    (04/06/18 15:05)

    Ja tenimel feminisme fomentant una campanya de colonització ideològica per reeducar la població i fer-li acceptar la cultura de la mort com a símbol del progrés, amb dones alliberades, propietàries del seu cos i lliures, sense lligams religiosos i morals.

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts