Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Carlos Gallardo l'ha compartit amb els seus seguidors a les xarxes socials
Vídeo de Liberals amb els projectes no complerts pel govern
El vídeo es va publicar ahir a les xarxes socials.
LIBERALSEs ben curios veure els trolls de DA veure com s'indignen amb els liberals. No s'indignen per la incapacitat de DA de tirar projectes endavant? Que trist ha de ser viure en la ignorancia o ser captiu dels caramelets... prou DA. Gracies, Liberals, per no tenir por de pralar clar.
Respondre
Adam va dir..
Si el projecte és carregar-se Andorra per beneficiar les quatre cases de sempre, és normal que es critiqui, o és que era un altre i l'hem entès malament? Segurament els liberals tinguin projecte, però segur que no els i agrada a les polítiques d'amiguismes i familiars. Massa subvencionats esteu amb DA a govern.
L'únic que ha fet DA és política exterior i ficar-se a la butxaca d'Europa, venent la nostra sobreranía econòmica a canvi d'avantatges per a l'oligarquia bancària.
RespondreCadascú és com és... Els liberals son uns ressentits i molt tòxics. No poden aportar res positiu a la política d'aquest país.
RespondreQuan no tens projecte critiques els altres...
RespondrePactes de lliberals dificils d'entendre,el que hauria de ser l'esquerra,SDP,PS,i Podem inexistents,i dos d'ells enfrontats,ideologia politica cap,o sigui que estem posant en "bandeja" una nova victoria i potser per majoria absoluta a DA.Prou ja de baralles i a mirar pel pais.
Respondre
-TOT PER LA CADIRA-PER ELS CIUTADANS DE 2@ ENS ES INDIFERENT.
Respondre