Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
remodelació de l'avinguda

Meritxell tindrà càmeres de seguretat

La cònsol major va dir que es connectaran amb la policia i amb els agents de circulació per augmentar la seguretat a l’avinguda
Les reformes a l’avinguda Meritxell inclouran un important aspecte tecnològic “que potser ha passat més desapercebut però que ens portarà a modernitzar l’eix fins al segle XXI”, va assegurar ahir la cònsol major, Conxita Marsol, en el balanç que va fer dels treballs d’embelliment de l’avinguda quaranta dies després que comencessin. Una de les més destacades serà la instal·lació de càmeres de videovigilància. “Posarem càmeres de seguretat que cobriran tota l’avinguda i que estaran connectades amb la policia i els serveis de circulació” per incrementar la seguretat. També es col·locaran uns comptadors de persones que permetran regular la freqüència dels
  • #13 Franc/And
    (15/05/18 16:36)

    Perfecte ! 

    Respondre
  • #12 Beeeee, beeeee......
    (15/05/18 15:18)

    Som un ramat molt feliç, se'ns vigila amb càmeres perquè ningú ens faci mal, tenim alcohol, drogues i entreteniments inesgotables perquè en realitat la vida és meravellosa ... sota el concepte de protecció al ciutadà, ja no es dissimula la funció pretoriana i repressora a favor de la propietat privada. I així la societat s'ha transformat en un malson obsessiu de control, repressió i monitorització.

    Respondre
  • #11 Raul
    (15/05/18 14:28)

    Les cameres fan falta per exemple davant de certes discoteques...  no al centre. Passeu per av.del fener un diumenge a les 8 del mati i trobareu de tot!!!!

    Respondre
  • #10 Peret
    (15/05/18 13:05)

    Quan anam a enovar el passaport que aprofitin i a més de les empremtes digitals,que ens posin un "xip" a l¡orella així ens podran tenir encara més controlats.Quines trinxades de diners per demostrar el que no som.

    Respondre
  • #9 Ferran
    (15/05/18 11:18)

    I les sales de reunions dels partits polítics d'Andorra que estan al servei del ciutadà tindran càmeres de vigilància? Podrem visionar i escoltar les converses i les imatges gratuïtament? I la Batllia? I Govern? I la policía? I la Cass? I el Saas? I la resta d'organismes públics? Perquè no es fa així? Total ... no tenen res a amagar ....o sí ....?

    Respondre
  • #8 Distopía Orwelliana
    (15/05/18 11:08)

    Ja vivim en una societat monitoritzada i vigilada, amb l'excusa dede la seguretat acabarem sense llibertats. Els nostres smatphones tenen dues càmeres, els ordinadors portàtils i les Tv a les nostres llars tenen càmeres i els carrers principals tenen càmeres per tot arreu. No trigarem a veure Andorra plena de drones vigilant i patrullant els carrers .....

    Respondre
  • #7 AE3
    (15/05/18 09:58)

    Tampoc és tan greu va dir..
    Ok. Si no tienes ninguna cosa a esconder no te importará que ponga unas cámaras en tu casa, ¿Verdad? En el lavabo también se puede poner alguna. Total, tienes la conciencia tranquila.

    Respondre
  • #6 Privacitat?
    (15/05/18 09:58)

    Els enregistraments de les imatges es podran visionar pública i gratuïtament en alguna pàgina Web de Govern? Podrem descarregar-nos els enregistraments als nostres discs durs personals? Un altre tema és, qui vigila el vigilant? Ho dic perquè la videovigilància es paga amb diners públics ....

    Respondre
  • #5 Gran germá
    (15/05/18 09:53)

    Franc/And va dir..
    A Londres, la ciutat més videovigilada del món, un ampli sector del govern i la societat han denunciat el total fracàs d'aquestes mesures en matèria de seguretat, ja que el 80% dels casos gravats amb cámeras segueixen sense resoldre, després una despesa de centenars de milions d'euros facturats amb diners públics.

    Respondre
  • #4 Joan
    (15/05/18 09:41)

    Ja tenim llei per posar cameres a la via publica perqué no m he enterat.Qui visionara aquestes suposo qué no tothom.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts