x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Andorra la Vella

Defensa del projecte europeu i d'una confederació

Defensa del projecte europeu i d'una confederació

Defensa del projecte europeu i d'una confederació

Defensa del projecte europeu i d'una confederació

Fernando Galindo
Actualitzada 09/05/2018 a les 06:47
L’ambaixada d’Espanya va celebrar ahir una nova edició dels Diàlegs Europeus a Andorra, en aquest cas des d’una perspectiva més filosòfica i no tan econòmica o política, de la mà del catedràtic d’Ètica de la Universitat de Barcelona Norbert Bilbeny. El ponent va defensar el futur del projecte europeu, malgrat les dificultats polítiques i d’una confederació europea.
Etiquetes
  • #2 Gaby
    (09/05/18 11:09)

    Tots els organismes de govern ja tenen un espanyol "infiltrat", en breu desmuntarem les duanes i ens anexionaremos al Regne d'Espanya.

    Respondre
  • #1 Franc/And
    (09/05/18 08:12)

    Et ça continue avec les « espagnolades » !!!! Parfois, je me demande si l'Andorre n'a pas l'intention d'être une partie de l'Espagne. Ici, il n'est nul besoin de parler le Catalan pour survivre. Avec la langue espagnole, c'est largement suffisant ! 

    Respondre
2
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts