Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
consell de ministres

Multa de 300 euros per fer 'botellón'

El Govern espera que l’enduriment per consumir a la via pública, que ara preveu una sanció de 30 euros, sigui una mesura dissuasiva
El Govern endurirà les sancions per fer botellón i per beure alcohol al carrer. El ministre d’Afers Socials, Justícia i Interior, Xavier Espot, va explicar ahir que es multarà amb 300 euros aquelles persones que consumeixin begudes alcohòliques a la via pública i als transports, és a dir, fora dels espais autoritzats com les ter­ras­ses o altres esdeveniments autoritzats, com ara els concerts. Aquest és un dels punts inclosos al projecte de llei de seguretat pública, que també preveu multar els locals d’oci que no vetllin pel descans dels veïns de la zona.
Fins ara, les sancions per consumir al carrer
  • #9 Ciutadana
    (26/04/18 21:22)

    Necessitem un nou Consell va dir..
    Disculpi, però l'educació principal l'han de fer els pares a casa, es la seva primera responsabilitat en tant que pares. Si falla aquest nucli, per molta pedagogia que es faci a fora, no serveix de res. I no s'educa a base de lleis. Potser que tinguem les coses clares.

    Respondre
  • #8 Necessitem un nou Consell
    (26/04/18 17:47)

    Tot un Consell al servei del seu amo, si tinguessin ética política i social farien lleis per educar a les noves generacions,  però de moment mai mossegaran la mà que els dona de menjar.

    Respondre
  • #7 ciutadana
    (26/04/18 16:31)

    Molt bé. Multes i treball social pels reincidents. L'informació la tenen de sobres.

    Respondre
  • #6 Jorgi
    (26/04/18 12:27)

    Em sembla molt bé

    Respondre
  • #5 No anem bè
    (26/04/18 10:39)

    És més suculent econòmicament ser tolerant i permissiu amb l'alcoholisme subjecte a un 70% d'impostos i castigar amb multes creant un estat policial repressiu. Evolucionem tecnològicament però retrocedim ideològicament.

    Respondre
  • #4 Recaudar, recaudar
    (26/04/18 10:18)

    Una vergonya, que pot fer un noi de 16 a 21 anys a Andorra, anar a l'Illa Carlemany cada dia?? Al rec a beure cervesa? Que allí no els veurà ningú, o faran un botellódromo? Li proposo al Govern dels Millors, que facin una visita a Islàndia, en 20 anys han quasi erradicat el problema de l'alcohol Juvenil, és fàcil pedagogia i xarades, i mes xarrades a les escoles, i molta inversió en equipaments d'esports, oberts fins tard, perquè no es pot fer esport a les 22h de la nit??? el jovent surt per les nits i l'oferta que te és o cine ( fins a les 01H) o bars i discoteques, perquè no??? Skate, bàsquet, parkour...i centres cívics i socials oberts, NO A LES MULTES, EL JOVENT ES MEREIX SOLUCIONS DE VERITAT.

    Respondre
  • #3 Laura B.
    (26/04/18 09:45)

    D'acord amb Jb positiu: es tracta d'educar, no de que busquin fórmules per continuar bevent evitant les sancions.
    Però posats a multar, hi trobo a faltar les multes per als establiments que venen alcohol als menors sense cap mena de problema.
    A la cua del súper hi pots veure xavals amb ampolles de vodka i passen per caixa sense que els demanin el passaport.

    Respondre
  • #2 Requena
    (26/04/18 08:51)

    I qui pagarà la multa? Els pares o els nens? Servirà d'alguna cosa multar o només pretenem que segueixin consumint alcohol però en una altra part on no embrutin ....?

    Respondre
  • #1 Jb positiu
    (26/04/18 08:49)

    No té sentit, és completament absurd, és una paradoxa subrealista pròpia d'una societat bipolar. El fenomen de l'addicció a l'alcohol és una perversió quan d'una banda es fomenta per part de l'Estat i a mès tributa en impostos i per una altra es regularitza i es castiga. Quins són els límits i qui els estableix ?. Ja no es tracta de prohibir o permetre, es tracta d'educar, no d'portar-lo al camí de la perversió i fer caixa amb aquesta epidèmia social.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts