Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
TURISME

La campanya de turisme aposta per un creixement del 2% de visitants

L'estratègia de comunicació està enfocada en allargar l'estada dels turistes al país i l'objectiu és que les pernoctacions augmentin un 6,4% respecte l'any passat
El ministre de Turisme, Francesc Camp, aquest matí

La campanya de turisme aposta per un creixement del 2% de visitants

El ministre de Turisme, Francesc Camp, aquest matí

Fernando Galindo
Actualitzada 12/04/2018 a les 16:57
El ministre de Turisme, Francesc Camp i el director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, han presentat avui davant el sector turístic del país la campanya de comunicació d'aquest estiu amb un nou espot publicitari amb el lema: "Viu la teva pròpia història". El ministre Camp ha assegurat que l'objectiu principal és créixer un 2,4% en visitants i que l'estada mitjana s'allargui. En aquest sentit, s'espera que les pernoctacions augmentin un 6,4% respecte l'estiu passat i s'aconsegueixin 2,8 milions de pernoctacions en total. De fet, l'estratègia de comunicació va justament enfocada en intentar que la gent que vingui es quedi més dies a Andorra. Tenint en compte que en els últims anys s'ha registrat un creixement molt notable, Camps ha reconegut que "costarà augmentar el nombre total de turistes" i ha recordat que "ens situem entre un 6 i un 8% de mitjana de creixement anual en els darrers 6 anys". El ministre ha assenyalat que la intenció és "fer entendre a la gent que Andorra no només és neu i compres, sinó que és un país que té molta diversitat".
La campanya es basa en la promoció de la natura, compres, wellness, cultura i countrybreak. També es donarà a conèixer el nou espectacle Diva by Cirque du Soleil durant el mes de juny i juliol. Les accions comunicatives s'han centrat, sobretot, en països com Alemanya, Bèlgica, Països Baixos, Regne Unit i Irlanda, a banda dels mercats de proximitats, com són Espanya i França.
Camp ha anunciat que el ritme de vendes al sector turista "va molt bé i amb un bon ritme". En aquest sentit, s'ha mostrat ambiciós i ha assegurat que "aconseguirem una bona cartellera de cantants i l'espectacle serà de primer nivell mundial".
El pressupost destinat a la campanya d'estiu supera els dos milions d'euros.
 
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477