Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Economia

Pantebre creu que els sindicats “no són realistes” amb els privats

Diu que desconeixen el sector quan els insten a reclamar la tretzena paga
El president de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis, Marc Pantebre, considera que els sindicats de la funció pública “no són realistes” quan insten els treballadors públics a reivindicar millores salarials com la tretzena ga paga obligatòria, la jornada laboral de 35 hores o que tots els assalariats tinguin dos dies de festa a la setmana. Preguntat pel Diari respecte d’aquestes demandes, el president de l’entitat va dir que aquestes reivindicacions “no existeixen” al sector privat. “Siguem realistes i vegem cap on va el món. En el sector privat no és que no se’n parli d’aquestes reivindicacions, és que
  • #12 Josep
    (03/04/18 21:50)

    Estic d'acord amb el que planteja el senyor Pantebre. Si els treballadors privats tinguessin unes condicions laborals i salarials dignes, ell no podria comprar-se el cotxe últim model o fer vacances a l'altre punta del món.

    Respondre
  • #11 UnMés
    (03/04/18 19:42)

    lluis va dir..
    Estic d'acord en el plantejament. Jo treballo en el sector privat i també vull aquestes condicions per a tots. Ara cal fer números i veure si és sostenible.

    Respondre
  • #10 lluis
    (03/04/18 16:53)

    Si Andorra vol ser un pais avançat per atraure inversions i turistes, tambe cal ser avançat socialment: jornada de 35 hores, 14 pagues, conciliacio familiar, antiguitat, trienis, etc.

    Respondre
  • #9 Nou paradigma
    (03/04/18 16:52)

    La classe funcionarial està morta i acabada, els seus privilegis ja són part de la història, ara només queda substituir-los per ciutadans de la UE que estaran encantats de cobrar la mitat que ells ia més, de ben segur seran molt més eficients.

    Respondre
  • #8 Prou del "Cuento"
    (03/04/18 13:24)

    Aquest Sr.sembla que vingui de l'hort,no s'entera o no es vol enterar de la realitat del pais,amb el tema tabac,sindicats , funció pùblica comerç en genaral,etc.aixó si ara fa uns quants dies que apareix cada dia al diari,per no dir res segú que vol tornar a president de la càmara o potser tè aspiracions politiques. Malament li veig.

    Respondre
  • #7 ciutadà
    (03/04/18 11:17)

    amb persinatges com en Pantebre aquest país no pot evolucionar a millor, mentre l'assalariat cobri poc i malament, a ells ja els està bé, i a més "culpen" de tots els problemas als funcionaris, clar que mentre es parla d'aquests no es parla de SPAI, ASSESORS AMB SALARIS DE BOGERIA ETC...

    Respondre
  • #6 indiganada
    (03/04/18 10:45)

    A vegades penso que el meu país nomès poden viure els funcionaris, ja que el sector privat, som els que no mereixem el augments de sou, els contractes precaris que t4enim, com per exemple el contracte fixe discontinuo... sense revisió, sense acumular antigüetat, així que quealsevol dia et foten al carrer i no tens dret a res... 13 pagues??? potser primer m'agradaria poder cobrar 12 pagues, cosa que la meitat no les tenim! es necessiten canvis importants al sector privat, que estem deixats de mà de Déu!!!

    Respondre
  • #5 Jordi Perez
    (03/04/18 10:33)

    100 x 100 amb el Sr. Pantebre, les demandes dels funcionaris no són Coherents.

    Respondre
  • #4 Vergonya
    (03/04/18 09:51)

    El Sr Pantebre No Te ni Idea del que vol la gent del Privat, la gent del Privat vol Salaris Dignes amb els quals PAGAR el Lloguer,.. i poder arriba a Final de mes, vol temps per esta amb la seva familia, i no vol 13 voldria 14 pagues si pogues, Sr Pantebre el diari d Andorra li pot fer d altaveu, pero vostes no representa ni UN sol treballador d Andorra, demani li al seus treballadors sin volen un a13 paga, a veure quants li diran que No, libdiran que se la quedi per les seves vacances a Dubai di li sembla. La gent del privat no protesta perqur tenim avomiafament lluire, perque si te la etiqueta de sindicalista mai mes troba feina, ....gracies per preocupar-se dels Privats, pero voste reresenta la Patronal i poc mes.

    Respondre
  • #3 dand
    (03/04/18 09:00)

    siguem realistes i vegem cap on va el mon.... doncs el mon esta bastant fotut per veure cap on va en questio de treball i condicions laborals

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts