Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
administració

Els sindicats presenten una demanda pel descompte de sou els dies de vaga

Al·leguen que els vaguistes no havien de veure reduït el salari en 100 euros per dia perquè el dret no està regulat
Els funcionaris que van fer vaga ja han vist descomptat del sou la remuneració corresponent a les jornades de treball del 16 i 17 de març. Es tracta d’aproximadament uns 100 euros per dia, per tant uns 200 euros en total si els treballadors van secundar els dos dies de vaga. És per aquest motiu que la plataforma de sindicats de la Funció Pública ha decidit presentar una demanda contra la decisió del Govern de descomptar els dos jornals del salari.
Els col·lectius consideren que com que el dret de vaga encara no està regulat no pertoca (perquè no està legislat)
  • #10 marc
    (27/03/18 21:18)

    Euros, ehhhh! va dir..
    no et queixis tant que al privat no el cobrem el ipc.....veus perquè la gent no us enten!!

    Respondre
  • #9 P. Iglesias
    (27/03/18 20:30)

    Quan al segle passat es van fondar els primers sindicats les quotes d'afiliació tenien un objectiu: crear un fons económic per tal de que en cas d'una vaga llarga els afiliats poguessin aguantar els temps que durés la vaga sense caure en la tentació de tornar a treballar per un problema económic. Avui dia els sindicats que fan amb els diners de les quotes? Perqué no fan servir el seu fons per pagar els dies de vaga als seus afiliats en comptes de demanar que Govern els hi pagui per no treballar??

    Respondre
  • #8 Euros, ehhhh!
    (27/03/18 16:22)

    Ara, per fí, cobrarem l'ipc retroactiu que ens van anunciar fa 2 mesos? Ara ja teniu els diners, oi?

    Respondre
  • #7 Jorgi
    (27/03/18 16:18)

    On hem arribat. Molta vaga, però la pela és la pela. Quins principis teniu? Pela i cap més. Quedeu ben retratats

    Respondre
  • #6 si
    (27/03/18 16:16)

    Si senyor, mes morro no es pot tenir,
    i demanar q demiteixe la Senyora Descarrega, un desproposit
    si no esteu contents busqueu alguna feina q es visqui tan be con a la funcio publica,
    Bueno dons res

    Respondre
  • #5 Alex
    (27/03/18 15:52)

    Si no treballes no cobres... Això és així a tot arreu

    Respondre
  • #4 Ando
    (27/03/18 10:34)

    Si no està regulat el dret de vaga com s'argumenta, que es el es va fer ja que vaga com a tal no podia ser? doncs no anar a treballar. Caben dos opcions si un no va a treballar, canviar-ho per dies de lliure disposició/permís retribuit o que es descompti de la nòmina si la persona no avisa amb prou antelació. Com segurament és el cas on si un no es presenta a treballar li poden descomptar el salari; aquesta demanda acabarà en un no res perquè no té base jurídica dels demandants. 

    Respondre
  • #3 marc
    (27/03/18 10:09)

  • #2 Franc/And
    (27/03/18 09:57)

    Només faltaria que cobressin durant els dies de vaga ! Si fos així, tothom faria vaga. No ? Em sembla que ja han  fet prou els ridículs ! No hi ha absolutament cap país al món que pagui els vaguistes !! És de sentit comú ! En tenen ? 

    Respondre
  • #1 marc
    (27/03/18 09:35)

    La persona que fa vaga, ho fa per convicció i sap per sentit comú que no cobrará aquell dia.Si no no sóc vaguista sóc un simple gàndul .Aquests sindicats no en tenen ni idea. Espero per sentit comú que la justicia no ho accepti sinó si que els funcionaris faran vacances indefinides, no tene més cara.....

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts