Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
TRADICIONS

Els castellers descarreguen un tres de sis a l'inici de la temporada

Actualitzada 19/03/2018 a les 06:53
Els Castellers d’Andorra van donar el tret de sortida a la quarta temporada el cap de setmana. L’agrupació va actuar dissabte durant la Diada de la neu a Pal-Vallnord i també ahir amb motiu de la Diada del bàsquet. En el descans del partit entre el MoraBanc Andorra i l’UCAM Múrcia els membres del grup van poder descarregar sense problemes un tres de sis. Una fita que ja van aconseguir dissabte a l’estació de Pal, tot i que en condicions meteorològiques adverses a causa del fred i de les precipitacions. Dissabte passat, l’agrupació andorrana va actuar de manera conjunta amb els Castellers de Caldes de Montbui.
  • #8 VirtusUnitaFortior
    (19/03/18 19:08)

    4 temporades portant el nom d'Andorra amb orgull a les nostres camises! Som-hi Colla!

    Respondre
  • #7 Jordi Manyes
    (19/03/18 18:56)

    Els castells són passió i valors. Són la unió de l'esforç col·lectiu i treball en equip.

    Respondre
  • #6 Esparver
    (19/03/18 18:48)

    Nacionalism va dir..
    Es clar, es clar, la cultura té la culpa....aquesta es bona.... segur que segueixes el futbol i demes esports que no t'adoctrinen, si no que et fa ser un borreguet....

    Respondre
  • #5 Esparver
    (19/03/18 18:45)

    Casual va dir..
    Si tu ets l'exemple de la cultura andorrana...... anem tots ben apanyats..... i això d'Andorra lliure... ballem al só d'Espanya i França..... si, fa falta més cultura

    Respondre
  • #4 Nacionalism
    (19/03/18 15:50)

    L'adoctrinament secessionista no té límits, utilitzen la "cultura" per adoctrinar els febles i omplir-los el cap de tonteries, pròpi de Corea del Nord.

    Respondre
  • #3 Nom
    (19/03/18 14:00)

    Casual va dir..
    Al iGual que la sardana i els fallaires i més festes Catalanes que ha Andorra també tenen joc.Tot te lloc i els castells sóc d'equip i això és lo més important i sóc d'íntegrament social..

    Respondre
  • #2 Casual
    (19/03/18 12:45)

    Aixo ed cultura catalana no te res a veure amb Andorra !
    Visca Andorra lluire !

    Respondre
  • #1 Castellers d'Andorra?
    (19/03/18 12:20)


    El nacionalisme independentista és com els castellers, efímer, tremolós, els que més alt pugen són els més immadurs, petits i infantils i quan el castell cau, qui rep els cops són la massa d'éssers anònims que el sosté sobre les seves espatlles ...

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts