Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

L'himne nacional ressona a les escoles

Més de 6.000 alumnes surten als patis dels centres per cantar l'himne nacional

A l'escola andorrana han participat 400 nens de 3 a 12 anys

L'himne nacional ressona a les escoles

L'himne nacional ressona a les escoles

L'himne nacional ressona a les escoles

Actualitzada 13/03/2018 a les 11:43
Amb motiu del 25è aniversari de la Constitució, a les quatre de la tarda d’ahir totes les escoles van aturar les classes i més de 6.000 alumnes de maternal i primera ensenyança van sortir als patis dels centres per cantar tots junts l’himne nacional.
Etiquetes
  • #7 pepe
    (14/03/18 21:59)

    pues a mi me parece muy bien, y como dice por aquí otra persona, debería sonar mas a menudo y mucho mas alto. No confundamos el estar orgullosos de estar y ser andorrano, con el hecho de creerse mejor q los demás por ser andorrano. Purriano....donde estas q no te veo? sigues en Vallecas?

    Respondre
  • #6 pepe
    (14/03/18 21:57)

    Toni va dir..
    pues debe ser pq tienes malos pensamientos, a mi me recuerda a los franceses, donde gaullistas y comunistas cantan el mismo himno y saludan a la misma bandera, o los estadounidenses, lo q si esta claro es q el hundimiento de los sentimientos nacionales, de la moral y la invasion de millones de personas ajenas al continente y la cultura Europea, no son una casualidad y el comentario tuyo, me lo demuestra. A mi me parece magnifico, otra opcion es q hayas visto el totalitarismo separata en España y te de miedo, tranquilo, Andorra no es como la region española de Cataluña.

    Respondre
  • #5 Ciutadana
    (14/03/18 00:10)

    Toni va dir..
    Tot el contrari, és una prova d'estimació a la terra i d'Unió entre els que l'habiten. Identitat, en el millor dels sentits.

    Respondre
  • #4 la ultima y nos vamos
    (13/03/18 15:08)

    Toni va dir..
    Home , en aquest temps de descreguts i apatrides que fa dies arroseguem per Andorra on s`ha vist clar que TODO VALE i el vingui enrere es foti
    inculcar a la canalla un sentiment de pais ho trobo molt bé .
    A veure si som capaços de deixar alguna cosa que nos siguin el maleits diners i poder que tanta vergona aliena crea , a les futures generacions i es pugui algun dia fer algo per Andorra sense rebre res a canvi !!!!! Nomès has de veure quin sentiment de pais tenen els mimats dels funcionaris que es creuen que aixo es JAUJA !!!

    Respondre
  • #3 Andorra
    (13/03/18 14:59)

    Toni va dir..
    No estic d'acord: l'hymne del nostre país hauria de ressonar mes sovint i tots els nostres nens l'haurien de conèixer.

    Respondre
  • #2 John
    (13/03/18 14:25)

    En fa gràcia, que a les imatges ni canta el ministre i la cònsol d'andorra. Coneixen la lletra?

    Respondre
  • #1 Toni
    (13/03/18 10:47)

    "L'himne nacional ressona a les escoles". Això em recorda a Corea del Nord, no sé perquè ....

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts