Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
esquí

Saetde obté l'adjudicació d'Ordino-Arcalís

Finalitza sense recursos el període de 13 dies hàbils que fa efectiva la concessió de 50 anys
El termini per presentar esmenes a les modificacions del plec de bases del concurs d’adjudicació d’Arcalís va finalitzar ahir. En el darrer consell de comú d’Ordino, celebrat el mes passat, es va establir un període de 13 dies hàbils en els quals els interessats podrien presentar un recurs o fins i tot una nova proposta que millorés l’oferta de Saetde, propietat de Joan Viladomat. A les 16 hores, i sense cap recurs presentat, va finalitzar el concurs d’adjudicació que estableix que el 76% de les accions de Secnoa passaran a ser de l’empresa liderada per Viladomat.
Després de gairebé deu mesos
  • #11 cortalet
    (07/03/18 18:57)

    ni el sr.viladomat deu estar convençut f'aquesta inversiò ja que ha fotut per el mig al comu d'encamp!!! es llest socialitzara en cas de perdues i el comu a tragar 

    Respondre
  • #10 de AD-300 a AD-500
    (07/03/18 18:27)

    gonarda va dir..
    Ara per cinquanta anys,Encamp será la segona Parròquia,gracies a la superficie d'Arcalis,visca Encamp,tindrem Arcalis i més terreny,i si badeu gaire us fotrem la part de Les Neres fins a la font de Mallol.

    Respondre
  • #9 albert
    (07/03/18 15:28)

    sr Consol d´Ordino gracies!!!! pero ara el d´ Encamp manaran a les pistes d´Ordino, i voleu fer creure que es lo millor per Ordino
    jajajajajajajajajajajajajaj

    Respondre
  • #8 gonarda
    (07/03/18 12:57)

    el comù d'encamp te mes participaciò a arcalis que el propi comù d'ordino!!! 

    Respondre
  • #7 Lo Rector
    (07/03/18 10:19)

    Fem una pregària tots junt per la vall de l'Angonella, lo Pic de les Fonts, lo Port d'Arinsal... Temps al temps

    Respondre
  • #6 Prou
    (07/03/18 08:49)

    Incapaços de gestionar una estació d'esqui,com volen gestionar una Parròquia?I encara tenen la cara de fer-se reclam ells mateixos oi Sr.Mortés,? la Parròquia no es mereix aquesta clase de aprenents de politiqueta,foteu el camp i no torneu mai més A,i tots plegats.

    Respondre
  • #5 Un Altra Andorra
    (07/03/18 08:43)

    Un de per aqui va dir..
    A Ordino s'en's ha casat la nuvia i tenim La Pubilla" (Hotel Casamanya) en fase terminal,quina Parròquia es beb bé un altra Andorra,Aquest Comú será històric,pels disbarats que han fet,ara tindran més diners per malgastar,ja anirem veient les animalades.

    Respondre
  • #4 A.cortil
    (07/03/18 08:07)

    Un aplaudiment al Sr Mortes i companyia que han regalat les pistes durant 50 anys a gent de fora de l'estació. Bravo!!!! 

    Respondre
  • #3 aaaiiiinnnss
    (07/03/18 08:06)

    enhorabona! molt bona noticia ! sort que de tant en tant surten noticies aixi!

    Respondre
  • #2 Un de per aqui
    (07/03/18 07:31)

    La nùvia ha deixat els seus progenitors,cansada de tanta critica i abús,esperem que el nou company per cinquanta anys li doni aire de frescor i la tracti millor segur que així será els d'Ordino esncara tindrem la sort de visitar-la al mateix lloc.Que tingui sort Srta.Arcalis..

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts