Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Dels comandaments no...els assetjaments ho fan entre companys....
Respondre
Totalment d acord. Jo mateix vaig patir assetjament laboral pel meu cap. Un individu sense cap mèrit acadèmic ni professional. Vaig denunciar-ho als directius i com si res . Finalment vaig marxar.
Respondre
Un niu de cols. Pitjor que la canalla.
Respondre
Espero que es pregunti a qui s'ha de preguntar i si pot ser fora del reciente millor.
Les pareds tenen ulls i orelles.
Ja posats tambe que es posin a investigar malstractes i abusos a l edifici administratiu. A mes d edictes varis sospitosos de ser fets a mida
Respondre