Intercanviar coneixements i experiències professionals entre dues grans destinacions de neu amb el fi de créixer i consolidar-se com a referents internacionals. Aquest és l’objectiu del conveni de col·laboració que va signar ahir l’Associació de les estacions d’esquí d’Andorra, Ski Andorra, amb l’estació russa de Gorky Gorod, situada a Sotxi. El president d’Ski Andorra, Joan Viladomat, va expressar que aquest memoràndum d’entesa té el tarannà d’agermanament i que aquesta reciprocitat es veurà reflectida en diversos àmbits. “La gent de muntanya connectem de seguida, i amb aquest acord ells ens poden ajudar molt, però nosaltres també els podem ajudar a ells”,