Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


El nom d'Andorra l'ha embrutat bpa no el diari El. Pais
Respondre
Joanet va dir..
Resulta que s'ha d'investigar qui va filtrar els documents que demostren el que feia bpa. Pensava que s'havia d'investigar el que feia bpa. No és el diari El país el que ens ha convertit en un estat de vergonya a tota sud-americà. Ha estat la bpa. Però bé després arriba el tc i per art de màgia els salva. Doncs com la màgia no dóna per a tant i tant a Espanya la cosa està com ha d'estar o sigui complicada per a bpa i els seus antics propietaris.

No investigarà ningú qui ha donat les actes secretes de BPA als periodistes del diari espanyol d' El País?
Sembla que estigui patrocinat per anar treient dades confidencials de clients i deixant Andorra en un molt mal paper davant dels paisos d'aquests clients. En el cas d'Argentina ha provocat la dimissió d'un membre del Govern. A veure què diuen quan hi hagi la cumbre iberoamericana aqui.
Pobre Andorra, divulgant drapets bruts a dojo.
RespondreA qui afavoreix això ?