Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Marc va dir..
Ja fa dies que la cosa no està bé, lleis massa permissives i condemnes de riure. Més mà dura, més educació i valors i, més expulsions del país si és necessari.

5 anys per robar i fa uns dies, 2 per abusos sexuals. Sóc al únic que li sembla que alguna cosa no està bé?
Respondre
A Can Duimenge i a un gast enorme de faroles enceses q ui pague aquestes factures. Nosatres amb el foc i lloc
Respondre