Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Tribunals

La fiscalia de Barcelona afirma que Joan Samarra va difamar Jordi Cinca

El ministeri públic demana que l’expresident d’Orfund pagui 15.000 euros al ministre
La fiscalia de Barcelona considera que l’expresident d’Orfund Joan Samarra ha estat intentant difamar el ministre de Finances, Jordi Cinca, amb la presentació d’una querella que segons el ministeri públic era temerària, no tenia cap prova i venia a ser una pel·lícula inventada per perjudicar-lo. Segons van informar fonts properes al cas, la fiscalia creu que per aquest comportament amb voluntat d’injuriar amb una història inversemblant Samarra ha d’indemnitzar Jordi Cinca amb 15.000 euros. El ministre havia presentat una querella per difamació i calúmnies contra Samarra, el mitjà digital espanyol Crónica Global i el periodista Carlos Quílez (autor del llibre
  • #12 dand
    (22/02/18 18:15)

    Mentir nones delicte si cites al mentider va dir..
    però realment ningu no troba res d'estrany en anar a fer viatges a paisos com aquests que  la materia prima serveix per pagar armes i despres obrir societats a Panamá?? per cert tots aquests fets admesos per el cinca!!!! en serio que cap magistrat veu que fa pudor per a tot arreu???

    Respondre
  • #11 t'equivoques perquè no ets molt llest
    (22/02/18 17:10)

    ciutadà va dir..
    t'equivoques i és normal perquè la gent a sou de #followthemoney no és que sigui molt llesta ja qu esi ho fos no s'hauria venut tan barato. Un d'aquests comentaris l'he fet jo i els altres no. Pensa que ara #followthemoney haurà de pagar els 15.000 euros amb que com a mínim castigaran a Espanya al Samarra per difamador. A veure si no hi ha llavors pasta per pagar-te a tu. Llavors si que seria de JUAS JUAS JUAS.

    Respondre
  • #10 ciutadà
    (22/02/18 16:11)

    "El dia que Samarra expliqui qui paga riurem" "Qui paga la festa" i "#followthemoney"... ets el mateix TROL DE DA en els 3 casos JAJAJAJAJAJA se us veu la llauna de lluny i esperes que algú et contesti donant la raó o algo aixi... doncs apa, ja la tens la teva contesta TROL JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

    Respondre
  • #9 #followthemoney
    (22/02/18 14:50)

    #followthemoney és el hagstat de moda a Andorra que ho explica tot. El 90% de la brutícia inventada que ha sortit en els últims anys està relacionada i pagada per #followthemoney. Haueien de donar un premi o posar-li el nom d'un pabelló o d'un carrer al que el va inventar. Recordeu caad vegada que algun dels trolls aquests a sou vomitin les seves difamacions ja sabeu que sempre és @followthemoney.

    Respondre
  • #8 karlitos
    (22/02/18 14:44)

    A pagar les consequencias, la Llei es igual per tots, soc andorrà i el sr Cinca representa el poble andorrà perque es ministre d´un Govern votat per la majoria del poble, difamar un ministre sense provas i fets es difamar els andorrans i Andorra.

    Respondre
  • #7 Qui paga la festa
    (22/02/18 13:21)

    #followthemoney és el hastag de moda.

    Respondre
  • #6 Mentir nones delicte si cites al mentider
    (22/02/18 10:56)

    dand va dir..
    Resulta que la fiscalia diu que Samarra es un mentider que només volia difamar. El mitjà que va utilitzar les mentides per fer articles ho podia fer perquè citava les mentides d'un altre. Curiós.

    Respondre
  • #5 El dia que Samarra expliqui qui paga riurem
    (22/02/18 10:37)

    Es greu que cinc tribunals li diguin que la querella es un insult a la justícia, li facin pagar totes les costes i encara segueixi fins el final sabent que el condemnaran per difamació. Saber que estàs cavant la teva tomba reputacional que després del que estàs fent que tothom sap que és un encàrrec ningú voldrà saber mai més res de tu. Realment li han hagut de pagar molta molta pasta per fer això. Un cop més #followthemoney

    Respondre
  • #4 Antonia