x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
FUnció Pública

Els sindicats aniran a la Batllia si el Govern no els paga els dies de vaga

Els empleats de l’administració reiteren que l’executiu no els pot descomptar cap jornada del salari sense regulació
Els sindicats aniran a la Batllia si Govern no els paga els dies de vaga. Fonts sindicals consultades van argumentar ahir que “el dret de vaga no està regulat a Andor­ra” i que, “per tant, a diferència d’altres països, tampoc ho està el fet de descomptar del salari el dia d’aturada”, motiu pel qual els sindicats de l’administració portaran el Govern a la justícia si no cobren el salari durant les jornades d’aturada. Els representants dels sindicats de la Funció Pública esperaran a acudir a la justícia, segons les fonts, quan hagi acabat el període de vaga. “Quan passi tot
  • #22 Vaga = paga doble...
    (18/02/18 07:33)

    Jo convido al Sr. Ubach a posar primer ordre a casa. Perquè? Molt senzill. Hi ha funcionaris que a part de ser funcionaris, tenen negocis propis i hi treballen a primera línia quan està totalment prohibit. Un exemple, hi ha un funcionari, sense donar noms, que té un taller i que treballa aparentment més al taller que a la feina que ocupa a l'administració. Tothom ho sap, fa intrusisme i no passa res (n'hi ha que fan de pintors, jardiners, etc.) No feu res!!! Aquests personatges si fan vaga i treballen al negoci paral·lel, tindran paga doble? (la que reclamen de la vaga + la de la 2a feina?). Lo que hauríeu de fer es denunciar-ho, perquè ho sabeu, sabeu qui ho fa i no feu res per solucionar-ho. Sou uns galtes.

    Respondre
  • #21 raphel
    (18/02/18 00:31)

    Veig molt funcionari fustrat i amargat,vomitant allò que tant desitgen.Segurament algun dia han sigut no aptes.......cachis!

    Respondre
  • #20 Denúncies contra els vaguistes!
    (17/02/18 20:06)

    Si voleu fer vaga feu vaga, però No AMB ELS MEUS DINERS NI ELS DE TOTS ELS CIUTADANS QUE LA PATIREM! Que voleu cobrar el dia que no treballeu? Que voleu que damunt que ens perjudicareu el als que estem en pitjors condicions i que os paguem el sou??? Doncs bé, jo també proposo denunciar a la batllia als vaguistes en funció dels greuges originats!

    Respondre
  • #19 Nazaret
    (17/02/18 17:19)

    En un dia de vaga s'ha de descomptar la part proporcional dels dies personals, vacances, descansos setmanals, pagues extres, bonus o plus i no només el dia. Espero que estiguin atents.

    Respondre
  • #18 MARKLIN2
    (17/02/18 17:06)

  • #17 Lintu
    (17/02/18 16:36)

  • #16 Lintu
    (17/02/18 16:35)

    ODIO aquesta actitud i espero que si un dia aquesta gent busqui feina, ningú els agafi ! És l'unic que es mereixen ! Pensen en ells mateixos i s'en foten dels altres ! Fotran la merda a Andorra ! 

    Respondre
  • #15 Un Français en Andorre
    (17/02/18 16:30)

    Excusez-moi de m'exprimer en français. Surtout, ne commencez pas avec les syndicats en Andorre ! Je suis parti de Bordeaux  à cause de ça ! J'avais une entreprise. Le travail était devenu insupportable à cause des syndicats ( CGT, CFDT, FORCE OUVRIÈRE) ! J'étais en permanence sous la menace d'une grève, et je devais céder ! J'ai été obligé de déposer  le bilan ! C'est ça que vous voulez ? Des grévistes payés pendant la grève sera la ruine de ce beau pays qu'est l'Andorre. Vous êtes entrain de tuer la poule aux œufs d'or. Je suis entrain d'apprendre le catalan pour m'intègrer totalement, mais vue la situation, je ne sais pas si je vais rester. Où aller ? 

    Respondre
  • #14 Sangoneres i vivales
    (17/02/18 15:19)

    Pere va dir..
    desgraciadament no t'equivoques noi!!! en el nom dels nens es justifiquen retrasos i absències laborals, es demanen augments de sous, vacances quan la resta treballa, ara volen conciliar amb la vida familiar i el pitjor de tot es que alguns d'aquests i aquestes caradures fan de tot menys atendre als seus fills, els cal una "bona paga doble" que els deixi arreglats per tota la vida

    Respondre
  • #13 una vaga és una vaga