Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra telecom

The Cloud costarà 39 milions d'euros

El ministre Torres afirma que el contracte serà “claus en mà” i que per tant les constructores no podran incrementar el preu pactat
El ministre d’Ordenament Territorial, Jordi Torres, va afirmar ahir en declaracions al Diari que el pressupost per a la construcció de l’edifici The Cloud, d’Andorra Telecom, no superarà els 39 milions d’euros previstos i que a més, exigirà als constructors que “l’obra es faci claus en mà, és a dir, que no hi pugui haver desviaments pressupostaris”. Per tant, “quan ens facin l’oferta, ens l’hauran de presentar amb el preu exacte i no el podran incrementar després”. Per tot plegat “no tenim raons per pensar que el global de l’obra superarà aquesta xifra, que és amb la que estem treballant
  • #12 Ra
    (10/02/18 16:22)

    Tenim calers per gastar amb xuminades y per pujar salaris ni es parla del tema :-(...començo a estar una mica fins als collons! 

    Respondre
  • #11 Pelotazo
    (09/02/18 18:24)

    The Cloud tècnicament serà un altre "pelotazo" facturat al ciutadà, i té un nom, capitalisme d'Estat.

    Respondre
  • #10 el que realment importa no surt al Diari
    (09/02/18 17:24)

    El que importa realment no surt al diari, el turisme mèdic ja no té futur al païs degut a que hem denegat la entrada de un institut referent...

    Respondre
  • #9 Regle d'or
    (09/02/18 14:24)

  • #8 Claus de "mà en mans"
    (09/02/18 13:04)

    Claus de mans en mà diria jo, Tots sabem el que va passar fa 20 anys amb l'hospital, els túnels, rotondes etc, per què aquesta obra hauria de ser diferent?

    Respondre
  • #7 Jejejeje....
    (09/02/18 10:59)

    Juas juas ... El túnel de les dues Valires es va pressupostar en 70 milions i va costar 170 milions, ens preneu per estúpids?

    Respondre
  • #6 ARMIN
    (09/02/18 09:59)

    total seran empreses estrangeres qui s´emportaran els diners o les que tenen enxufats a govern. i de aqui uns anys tindrem que arreglar i gasta calers amb tot el que s ha fet malament. exemple totes les escoles i edificis publics fets a cop de peus.

    Respondre
  • #5 No fotem
    (09/02/18 09:50)

    Sr.Ministre voste sap quin clina fara d'avui fins que acabin les obres he que no, voste sap quiba inflació hi haura, quin calcul hi ha previst de desviació, etc.etc. venga no fotem.

    Respondre
  • #4 Josep
    (09/02/18 09:34)

    El pagarà el ministre de la seva butxaca? Llei de responsabilitat política ja!

    Respondre
  • #3 JM
    (09/02/18 09:33)

    Costa de creure, però per molts menys tenim un edifici adaptat al entorn i diners per pensions, sanitat, transport ..... Continuo pensant que aquest edifici es desproporcionat en tamany i diners.

    Respondre
Veure’n més
12
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts