Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
relacions bilaterals

El rei Felip VI i Macron no visitaran el país pels 25 anys de la Constitució

La subsíndica general, Mònica Bonell, diu que el dia de l’efemèride de la Carta Magna no es preveu cap visita exterior
El rei Felip VI tampoc visitarà el Principat amb motiu de la celebració dels 25 anys de la Constitució. L’absència del monarca espanyol s’afegirà a la del president francès i Copríncep, Emmanuel Macron, que sí que té previst fer una visita oficial durant aquest any, però no amb motiu del dia de la festivitat de la Carta Magna. En ser preguntada per la possible presència de Felip VI, la subsíndica general, Mònica Bonell, va explicar ahir en la roda de premsa posterior a la junta de presidents que enguany no està “prevista cap visita exterior”.
Pel que fa al Copríncep Emmanuel
  • #12 Tabarnès
    (02/02/18 20:02)

    Sa majestat és molt benvingut a Andorra, llàstima que no vingui. Millor aquest que el Puchi, un fugat de la justícia que vol llogar una propietat de 4000 euros al mes i està destruint Tabàrnia sencera. Visca Tabàrnia lliure dins del Regne d'Espanya, cada dia més a prop.

    Respondre
  • #11 bruixot de fontargent
    (02/02/18 11:11)

    Avui si que fa 25 anys que la varen firmar:Sindic,Co-princep francés(François mitterand) i Co-princep episcopal(Joan Marti Alanis).
    Tinc entes que els que realment la van negociar i la van fer posssible avui es troben a Casa de la Vall per celebrar ho.
    Avui podreu veure els que varen negociar la,els que la van apoyar i els que no,perque tambe hi havia democracia.

    Va guanyar el SI i avui tenim Constitució,som un estat de dret,som un co-principat. Els nostres co-princeps no tenen res a veure amb el rey d España,per molt que es vulgui intoxicar.

    Respondre
  • #10 Peret
    (02/02/18 10:11)

  • #9 Jordi
    (02/02/18 10:08)

    Veig molta indignació injustificada per aquí (tampoc és nou). Pel 25é aniversari de la Constitució es va parlar de portar als dos representants dels paísos veïns i cap dels dos vindrà. Això és la notícia, senyors. La invitació no té res a veure amb els Pariatges, ni amb el coprincipat, ni amb espanyolització, ni amb confondre, ni amb història d'Andorra. Potser que no ens hiperventilem tant

    Respondre
  • #8 Pere
    (02/02/18 09:38)

    Com a Andorra que no vingui el Co Princep Macron sap greu.
    Que no vingui el Cap d'Estat vei que es dedica a avalar la represio al poble Catala doncs m he n'alegro. Per a mi no te per a que venir ni seria benvingut

    Respondre
  • #7 Jordi
    (02/02/18 09:32)

  • #6 Laura
    (02/02/18 08:51)

    Qui ha escrit la noticia no té ni idea de l'historia d'Andorra, és vergonyos que un periodista confongui així a la gent, o és el govern que cada vegada esta més a prop d'Espanya, quines ganes d'eleccions deu meu, que ganes de poder votar!!!!!

    Respondre
  • #5 jo
    (02/02/18 08:40)

    Alucino amb el titular. O el periodista no sap encara el que és Andorra, o busca confondre la gent. A veure si feu l'esforç d'entendre Andorra en lloc d'enredar!

    Respondre
  • #4 Edu
    (02/02/18 08:39)





    Lo primero amigo vi? darte la razón, no pinta nada, salvo por ser el Jefe de Estado de un país vecino se le invite.
    De todas formas que difícil es invitar y quedar bien con todo el mundo.
    Esta claro que Monseñor va a estar y Monsieur le President no viene y lo dejamos en motivos de agenda.
    ¿Y a quien mas?
    Al Muy Honorable President de la Generalitat , vamos Don Mariano ,el anterior es prófugo de la justicia Española y ademas algun Andorrano podría pensar en el imperialismo de los “paises catalanes”.
    Al jefe de Monseñor, que viniera su Eminencia desde Madrid, alguna suspicacia abría.
    Al Presidente de la República de Portugal , por la importancia de su comunidad en el Principado,no es conflictivo ,pero quedas mal con otros Estados.
    Y a Don Felipe de Borbon a titulo personal ,lo digo por que es descendiente directo de los Condes de Foix ,esto es historia y no se puede cambiar.
    Que difícil es invitar verdad.



    Respondre
  • #3 FrancAnd
    (02/02/18 08:09)

    ANDORRA, Co-Principat amb, d'una banda,  el President  de la República Francesa i de l'altra banda, el Bisbe de la Seu d'Urgell. Espanya no pinta ABSOLUTAMENT rès durant la constitució. Un error mès del Diari d'Andorra ? Som molts andorrans que comencen francament a estar farts de l espanyolització massiva d'Andorra en tots els àmbits ! Realment farts ! I farts d'aquest Govern que no mira els interessos d'Andorra. Tot el contrari ! Vergonyós. A les properes eleccions, tinc clar el que faré ! 

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts