Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Societat

Carnaval contra les agressions masclistes

Un grup de 12 voluntaris coordinarà la prova pilot sota el lema ‘No i punt’ durant el carnestoltes d’Encamp
L’Associació Stop Violències, amb la col·laboració del Fòrum Nacional de la Joventut, ha posat en marxa una campanya contra la violència de gènere. Sota el lema No i punt, el col·lectiu pretén sensibilitzar, detectar i actuar en situacions de violència masclista. Segons apuntava la presidenta de l’Associació Stop Violències, Vanessa Mendoza Cortés, la campanya s’ha desenvolupat “en tres fases”. La primera d’elles va consistir a dissenyar els grafismes i el pla d’actuació, posteriorment s’ha fet difusió de la campanya “a través d’instituts i punts de trobada de joves” i finalment, la darrera fase consistirà en la presència d’un grup de
  • #8 Pepe
    (27/01/18 20:48)

    Detras de esto estan los impulsores de la nueva inquisicion de genero q pretende generalizar comportamientos puntuales, si son personas de sexo masculino y ocultar otros si son de personas de sexo femenino. Ejemplo, si un hombre mata a sus hijos es violencia de genero, si es una mujer es suicidio ampliado. Item mas. España es uno de los paises donde mas se respeta a la mujer y menos crimenes pasionales tiene con respecto a paises de su entorno. Los de esta asociacion no son mas q unos alarmistas q solo buscan la subvencion y el vivir de los impuestos creando un problema q no existe. La izquierda ha perdido el norte de los derechos sociales de todos q defendian el siglo pasado.

    Respondre
  • #7 ciutadana
    (27/01/18 19:37)

    Em sembla molt bé q s' ensenyi a defendres, però juntament amb axó , elq hi ha d' haver es una educació en el respecte de l' altri i per damunt de tot, la prohibició de la majoria d' audiovisuals de violencia extrema, que, desgraciadament,es venen i inclús es regalen per part dels progenitors.

    Respondre
  • #6 Roger
    (27/01/18 17:04)

    La violència de gènere, com la resta de les seves ideologies agermanades, no s'imposa per consciència, tot el contrari, s'imposa amb la força de la propaganda mediàtica, del sistema educatiu, del cinema i les sèries de TV, disfressat d'entreteniment, de igualtat, solidaritat i d'evolució social, juntament amb les lleis dels governs titelles de cada país. Els perjudicats són els homes i els nens, fins i tot elles mateixes, però no es donen compte.

    Respondre
  • #5 laura!
    (27/01/18 13:27)

    Laura va dir..
    Extrapolar problemes d espanya? Esque aqui som extraterrestres? Esque aqui no hi ha agressions? Jo alucino n sé en quin mon viviu! Em molesta la gent q creu q a andorra vivim en una boleta de cristal on tot es happy flower o ens creiem millors q la resta... a mi em sembla genial aquesta iniciativa es tracta d educar n hi trobo res de dolent! Lo dolent es q aixo ho tingui q fer una associaciói n govern en les escoles... en fin poc a poc i bona iniciativa. L educació és la base d la societat. 

    Respondre
  • #4 Eepp
    (27/01/18 10:47)

    En canvi no tenim els homes el mateix pes jurídic a la batllia,perquè? Els pares a pagar i a callar.....i quant reclames que et tractin igual ets un bitxo raro, i escoltant frases com "és així". Custodies compartides ja, el fills no tenen la culpa de les dones despexades. Resulta que hi han pares que estimem els nostres fills!!

    Respondre
  • #3 Josep
    (27/01/18 10:29)

    Em sembla ridícul, fomentar l'odi i el ressentiment i sobre barrejar aquest assumpte amb el Carnestoltes? On anirem a parar com a societat?

    Respondre
  • #2 Laura
    (27/01/18 10:28)

    Aquesta Sra. està extrapolant problemes d'Espanya a Andorra. Què farà de Policia? Espero que no ens consti un duro públic. 

    Respondre
  • #1 New Gender
    (27/01/18 10:09)

    La propia llei de violencia de genere viola el dret a la presunción d'inocencia,a la dignitat de la persona i la tutela del fills des d'un punt de vista huma.Es tot propaganda, escandol mediátic malintencionat per criminalizar las homes i victimizar a les dones per implantar sucessives mesures de represión i censura.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts