Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
transport

L'aeroport de la Seu acollirà 48 vols a Madrid, Palma i Marsella

Viatges Regina impulsa el projecte amb preus d’uns cent euros per viatge per atreure turistes d’alt nivell que esquiïn a Andorra
L’aeroport de la Seu d’Urgell acollirà 48 vols comercials que uniran la capital alturgellenca amb Madrid, Palma de Mallorca i Marsella. El projecte l’impulsa la companyia de viatges i autobusos Regina, que l’ha dissenyat com una prova pilot per atreure esquiadors d’alt poder adquisitiu a Andorra. Els vols començaran el 9 de març i s’allargaran durant quatre setmanes. Es faran cada divendres i cada diumenge, amb un total de 12 vols cada setmana. Per exemple, durant la primera setmana hi haurà tres vols el divendres i tres més diumenge, i entre els dos dies s’hauran completat els trajectes d’anada i
  • #8 Romeo
    (21/01/18 00:55)

    Llàstima, els clients parisins que voldrien visitar el país son molts. 

    Respondre
  • #7 Eduard López Mirmi
    (21/01/18 00:37)

    Casademont va dir..
    També de Tabarnia a Bruxel.les, n'hi ha cada dia. El que no sé, és qui ho paga i com?

    Respondre
  • #6 Julia
    (20/01/18 20:34)

    Alt poder ? disculpeu, què ens queda? ni la natura ni l'entorn, destrossat pels interessos de 4. Ens tocarà pagar-ho a totes com sempre?

    Respondre
  • #5 Volando voy
    (20/01/18 18:26)

    Si es fes aixo, "Viatges Regina" Hauria fet més per portar turisme de qualitat, que no pas el Govern malgastant diners en portar la mateixa gent cada cap de setmana...

    Respondre
  • #4 Classe alta amb bus?
    (20/01/18 08:48)

    Turistes amb rendes altes que aniran en bus de la Seu a Andorra? Això qui s'ho creu

    Respondre
  • #3 Jaume
    (20/01/18 08:37)

    A Marsella? Crec que seria més rentable fer vols a Paris o des de Paris. Capital de França.
    Palma, potser hauria estat millor de barcelona

    Respondre
  • #2 Casademont
    (20/01/18 07:29)

    I aviat vols des de Catalunya a Barcelona, capital de Tabàrnia.

    Respondre
  • #1 El Corb
    (20/01/18 07:18)

    Govern hauria d'intervenir a prop de Madrid per desencallar el problema del aterratge tot temps. Es aquí que veuriem de que serveix tenir diplomàtics pagats per fer alguna cosa en concret.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts