Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
seguretat

Veïns del Pas defensen el paper dels urbans en l'incident amb un begut

Jean Jaques Carrié, de la Iniciativa Publicitària, destaca la col·laboració i la feina conjunta amb els agents de circulació per pal·liar l’incivisme
Veïns i empresaris del Pas de la Casa es troben molestos per l’àmplia difusió que els últims dies han tingut les imatges d’un jove begut caient sobre la neu enmig del carrer, sense arribar a rebre l’auxili dels agents de circulació, que van marxar instants després del lloc dels fets. Un dels impulsors de la Iniciativa Publicitària del Pas, Jean Jaques Carrié, explica que “ningú està d’acord amb la difusió d’aquesta pel·lícula” i defensa “el treball conjunt” d’empresaris, comú i servei de circulació per posar fi a l’incivisme al poble. “Només s’ha difós una part de la història”, assevera Car­rié.
  • #8 VERITAS
    (08/01/18 22:21)

  • #7 pas du tout
    (08/01/18 18:47)

    Del foment del consum de drogues com el tabac i l'alcohol ningú en parla?

    Respondre
  • #6 karlitos
    (08/01/18 13:06)

    Jo estic amb els agents de circulaciò, i demanar les gracies per la seva actitud.....

    Respondre
  • #5 Pas
    (08/01/18 12:44)

    El video aquest no diu res, es parcial,  es va actuar be, el noi va estar acompanyat per algu tot el temps, va estara a terra ni un 1minut amb el seus amics alli amb ell, fora de camara, com ell el Pas ple tots els dies, de gent “ recuperance “ del alcohol, i despres tornen a entrar, a beure mes i mes,...el Pas es aixo, heu anat ultimamnet a Soldeu??? Abans era aixi, ara Hotels de luxe, inversio PRIVADA, el poble es un altre, al Pas la gent sols emplena la caixa i tot benefici, que voleu els edificus son les espantosos del pirineu, es Lleig i molt, pero els amos porten 30 anys cobran lloguers, febt €€€ a cabaços i pocs € S han invertit en coses estetiques, el manteniment basic per continuar a cobrar lloguers, ...el Pas es el resultat del seu exit anterior, Viladomat u sap, pero aixo trina amb Soldeu, soldeu es el outlet d Andorra, us agradi o no, soldeu el Futur, i hem d aconseguir que Arinsal, i altres siguint mes Soldeus, el Pas a d existir i sempre sera el Pas, ni corchevel ni res.

    Respondre
  • #4 Ciutada
    (08/01/18 11:38)

    Molt bé jo tembé estic a favor dels Agents de circulació , si la gent no sap beure que es quedin a casa seva, als agents ja han d aguantar molts cops moltes histories i sempre son els mes maltractats , els borrachos que apreguin a beure.

    Respondre
  • #3 tolerancia o drogues!
    (08/01/18 10:33)

    Ignoro aquest cas, però em sembla el colmo que es demanin responsabilitats als agents per les imprudencies una persona que s'emborratxa. Som massa permissius amb l'alcohol i les drogues en general! mai hauria de ser un eximent. El responsable del que passi quan un va begut, es el que beu i ningú més!

    Respondre
  • #2 Ciutadà
    (08/01/18 09:08)

    Ben fet!!! Sembla ser que tant sols la gent veu "possibles errors o negligències" (si així es pot dir...) i no veu tota la resta de feina de proximitat que desenvolupen diàriament!!! Quan la gent va beguda i tenen que intervenir, molts cops s'arrisquen a sortir mal parats, però això sembla ser que ningú ho veu. Que estigui bé o malament el que va succeïr, prefereixo no opinar, però m'agradaria que es valores la resta de feina que fan.

    Respondre
  • #1 DoricoG
    (08/01/18 07:56)

    Els veïns dels Pas estan farts d'aquest turisme de baix de gama ! I els entenc perquè cada dia anem pitjors ! Els caps de setmana veus joves caminant en Ziga Zaga, vòmits a les voreres, crits, incivisme i podem continuar així amb més coses. Sense parlar de les nombroses esbarralades. La mala educació sembla ésser la norma i si continuem així, hi hauran drames. Alcohol barat, cap escrupul per part dels dirigents. Una vergonya ! 

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts