Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
circulació viària

Atrapat un bus amb 50 nens per la neu

El vehicle, que no portava cadenes, es va quedar aturat a la CG-2 a l’altura de Racons i la circulació es va haver d’interrompre una hora
La intensitat de la nevada que va caure ahir al vespre va provocar incidències importants a la xarxa viària del Principat. El cos de bombers va haver d’actuar per rescatar una cinquantena de nens atrapats dins d’un bus que procedia d’Espanya i que va es va quedar aturat en una cuneta a l’altura de Racons, a la carretera CG-2. L’avís va arribar pels volts de dos quarts de nou del vespre. Dues dotacions del cos es van desplaçar fins al lloc on es va quedar aturat l’autobús per atendre els nens i els professors que els acompanyaven. Tots els membres
  • #14 karlitos
    (08/01/18 23:02)

    boboland va dir..
    Al estiu vols dir.....!Dono gracies a Deus de no parlar aquí de un accident amb victimas mortales i criaturas, porque no es una baixada amb un barranc al final....venga ya, mes TONTO, mes TONTO amb un teclado no pot aveure..........!

    Respondre
  • #13 Ando
    (08/01/18 19:37)

    boboland va dir..
    Pues boboland, si viene más de 10 años, ya ha tenido bastante suerte las otras veces, no? Si eso, a partir de ahora dile que mejor que venga equipado que aquí, a veces, nieva. Gracias boboland. 

    Respondre
  • #12 boboland
    (08/01/18 14:18)

  • #11 Andorra el Paradís de les Guineus
    (08/01/18 13:36)

    salvese quien pueda.....això es la consequència de les retallades que segons en quins països s'ha notat més que en altres, i aquestes van ser la conseqüencia de les polítiques corruptes i injustes dels governs mafiosos que van provocar la MACROESTAFA ECONOMICA DEL SEGLE XX i encara patim i patirem els ciutadans durant moooooolts anys les conseqüencies...ara s'escatimen rescats perquè surt mes rentable imposar multes

    Respondre
  • #10 karlitos
    (08/01/18 12:58)

    Aquest bus es pensaba qu´Andorra era un Paìs tropical , que es venia de bikini i a la duana com no son pas contents amb la seva situaciò les han dit que si, que no fa falta cadenes perque es un Paìs de plaja......

    Respondre
  • #9 País de neu...?
    (08/01/18 11:02)

    Bé que ens multen els andorrans a Catalunya a la mínima de canvi, per què no sancionem nosaltres als que incompleixen la normativa al nostre paìs ...? País de neu o país d'inútils?

    Respondre
  • #8 Àngels Codina
    (08/01/18 10:42)

    Les normatives son per fer bonic??? Ja estic en contra de l'enunciat de l'enquesta del Diari: Qué es axó de que si s'ha de fer pagar els turistes??? Les normatives no distingeixen - o es aberrant que ho facin- entre turistes o nacionals: son per tothom!!! I aquestes que son pel be comú han d'anar seguides de compliment exemplar per part dels ciutadans i per part de les autoritats que han de fer-les complir. Entec que si no s'han possat sancions hi ha una deixadesa de funcions que no es admissible, donat que estem parlant de seguretat vial.

    Respondre
  • #7 Transport inutil
    (08/01/18 10:04)

    Un pais de neu i un caos cada cop que cau una bolba de neu,no és normal que avui al bus dels nens tardi una hora a recullir-los ,vergonyós la companyia de transport no és veia ahir que nevava ? Colla de inútils

    Respondre
  • #6 jordi
    (08/01/18 09:42)

    Em sembla vergonyós i molt imprudent l'actitud del conductor, podia haver passat una desgràcia molt important circulant pel país ahir així sense cap equipament...
    Es va multar al conductor? a l'empresa?
    I això passa igualment amb molts cotxes estrangers durant l'hivern i aquí no passa res...

    Respondre
  • #5 Ciutadà
    (08/01/18 09:04)

    Espero que se l'hagi sanccionat! A Soldeu "más de lo mismo..." ple d'inútils sense equipaments pel mig de la carretera... Una vergonya! Molta senyalítica per avisar que calen equipaments però sembla ser que el missatge no passa...

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts