Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
actuacions musicals

Govern entra al 'projecte Cap Roig'

L’executiu vol que no es perdi la iniciativa de Miguel Lao i portar concerts de petit format en temporada d’hivern
Govern ha començat a negociar amb Clipper’s Live, la productora que s’encarrega de l’organització del Festival de música de Cap Roig, un acord per desenvolupar a Andorra un certamen similar al que es fa a la costa catalana durant l’estiu. La iniciativa havia estat començada per l’empresari Miguel Lao, impulsor del complex de tennis i pàdel Principadel, a Santa Coloma, que té signat un conveni amb Clipper’s Live. L’acord entre Lao i els organitzadors del Festival de Cap Roig sortia amb la previsió d’haver iniciat el festiva el desembre passat amb un primer concert per a la Puríssima. El projecte
  • #10 Rosa
    (03/01/18 19:15)

    Potser que Govern es vagi contractant un perfil simple de axesor o similar i no dirà tantes rucades. Es que no coneixien aquests noms fa 2 anys? Au va, digues què algun amic ha fet Caixa. Cap empresa seriosa del País ni els escoltaria.

    Respondre
  • #9 and
    (03/01/18 17:48)

    estem inventan la sopa a l'all!!!!!!! no seria més facil potenciar el festival NARCISO YEPES : té solera, prestigi, records inolvidables, seria una agraiment al gran mestre. Una altra opció seria fer reviure el festival de jazz d'Escaldes Engordany que van malbaratar els que avui ens governen. Potser que valdria la pena en aquest país no ser destructius pel sol fet de no haver tingut la idea. El ciutadans tenim memoria ara no s'hi val a buscar grans projectes i cuan es va proposar CALDEA, el cap dels que avui ens governen estaven contra també... heu pensat cuan de temps hem perdut per culpa de la politica de bar.

    Respondre
  • #8 Rolf
    (03/01/18 15:52)

    Agarraros los bolsillos con Clippers y no dejéis la cartera sin vigilar!

    Respondre
  • #7 Carlos
    (03/01/18 14:55)

    Ciutadá va dir..
    Totalment d'acord.
    Estem vivint una cursa d'a ver quien la lia mas gorda y la hace mas grande!!!
    Deixeu-vos de tanta ximpleria que acabarem tornant-nos el que semblem: rucs!

    Respondre
  • #6 Collonades a palades
    (03/01/18 14:01)

    Una altra collonada "made in Spain" ! Copiar, si sabem i improvitzar tambè !!! 

    Respondre
  • #5 Ciutadá
    (03/01/18 11:32)

    Que es deixin de collonades i construeixin alguna infraestructura com ara un aeroport, una linia de ferrocarril o alguna nova via d'acces i acabar amb les cues interminables e insuportables ja...

    Respondre
  • #4 Rosa
    (03/01/18 11:17)

    Atureu-vos ,deixeu d'improvisar ,no ens cal ser COPIONS , ANDORRA te el seu propi encant .ANDORRA te moltes posivilitats ,EXPLOREMLES ,VALOREMLES .Noens cal semblar un PARQUE TEMÀTIC , sembla que tots els ciutadans vivim Tod l'Any de festa , dintre d'un conte IRREAL .Aquesta no es l'Andorra que vull .ANDORRA es ÚNICA , DIFERENT , BONICA  , CONSERBEMLA  ,  RESPECTEMLA  NO LA MALMETEM 

    Respondre
  • #3 Toni
    (03/01/18 11:13)

    Com si Cap Roig i Andorra tinguessin el matéis perfil de turisme ... qui no sap on va, cap vent li es favorable. Quina vergonya.

    Respondre
  • #2 Pena
    (03/01/18 09:07)

    Turisme Govern,pot fer un altre SLOGAN," Andorra pais on la festa no s'acaba mai" Andorra ja no es Andorra,l'heu trinxat pel diner i els responsables en sou els politics.Pena.

    Respondre
  • #1 Peret
    (03/01/18 08:49)

    Andorra es Història,no es cap "Tio Vivo gegant" que es precisament en lo que l'esteu convertint. Una desgràcia afegida.

    Respondre
10
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts