Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Temporal

La policia defensa la gestió durant la nevada i que es van fer controls

La direcció exposa que les patrulles també van haver d’actuar en 35 intervencions
La direcció del cos de policia va defensar ahir, davant les crítiques provocades pel col·lapse de trànsit que va generar dimecres a la tarda la intensa nevada, la gestió de la situació i l’existència de controls a les vies principals. No obstant això, Bruno Lasne, director adjunt del cos, va assenyalar que des de les dotze del migdia fins a les nou de la nit les patrulles també van haver d’actuar en 35 intervencions, algunes per sinistres de trànsit ocasionats per la nevada, i que per tant en alguns moments es va haver de prioritzar i abandonar els controls d’equipaments
  • #8 Ando
    (29/12/17 18:07)

    El passat, passat està i hem d'aprendre que fer per a evitar aquestes situacions. Una possibilitat és un control a la rotonda de la Margineda de pujada, i no deixant pujar si no tenen equipaments. Tothom passa per allà i els podrien fer recular per a comprar fundes o cadenes a Sant Julià. 

    Respondre
  • #7 Starsky
    (29/12/17 16:10)

    Feu-vos una pregunta ben fàcil. Quants polícies estaven de festa?

    Respondre
  • #6 Aneu malament
    (29/12/17 12:31)

    Penso que la Policia no té prou gent i amb les baixes hagudes al Cos, per tant, experiència valiosa perduda, per culpa de la reforma de les pensions del Govern de DA, no dona prou bon servei en aquestes nevades, la cosa va molt fluixa. Espero que això només passi en nevades perquè si passa alguna cosa més greu no sé que passarà doncs... és el meu parer.

    Respondre
  • #5 sancions
    (29/12/17 12:00)

    De serveix tanta publicitat de: Sense equipaments ..sancions? Axó te que estar ben visible a les dues fronteres, i aplicar- ho! Cuantes sancipns s' han possat als cotxes parats sense equipaments? O es que els turistes es poden saltar les lleis i recomanacions de les autoritats???

    Respondre
  • #4 funcionari
    (29/12/17 10:33)

    ciutadà va dir..
    Ciutadà si mai un dia de nevades tens la necessitat de requerir el servei de Policia per un problema, poder et contestaran que no venen ja que estant fent controls, a veure que et semblara?.

    Respondre
  • #3 JR
    (29/12/17 10:05)

    Necessitem més policies i també que els urbanos tinguin estatuts de policies. Aniriem molt millor. Vaig pujar d'Escaldes a Encamp i vaig haver de fer eslàlom entre els cotxes majoritàriament espanyols, sense equipaments, patinant al mig de la carretera o bé simplement parats !! sense parlar d'aquests intentant posar cadenes sense cap idea !! I ni un sol urbano !!!!  Una vergonya !! I ens diem país de neu ???  Em sembla que estem gestionats per una colla d'inutils ! 

    Respondre
  • #2 ciutadà
    (29/12/17 09:03)

    no dubto de la bona feina dels policies al carrer, doncs lo nefast va ser la gestió dels seus jefes.... expliquim perque per fer 150mt es va trigar 50mn... i som un "país de neu"... el director adj ho arregla tot parlant d'estadistica, números vaja... JAJAJAJA

    Respondre
  • #1 El Corb
    (29/12/17 08:24)

    Abans d'ahir he marxat a França a buscar la meva companya a Ax les Thermes eren les 14h30. A la tornada a la vora de les 18h00, puc certificar que a la zona de Meritxell hi havia cotxes en tots els sentits patinant tant de pujada com de baixada, sense equipaments, i ni un cotxe patrulla per controlar res.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts