Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Energia

La llum s'encarirà un 2% a partir de l'1 de gener del 2018

L’increment serà de mitjana de 0,73 euros al mes per a la majoria de clients
El preu de la llum s’encarirà un 2% a partir de l’1 de gener del 2018. Ho farà en aquest percentatge la denominada tarifa blava domèstica, que és la que tenen contractada el 77,3% dels clients de FEDA. La pujada de l’electricitat la va aprovar ahir el Govern i el portaveu de l’executiu, Jordi Cinca, en la roda de premsa posterior al consell de ministres, la va justificar en el fet que l’increment permetrà dotar la parapública de recursos suficients per promoure els projectes de diversificació energètica i preservar “el nivell actual de qualitat de servei” que ofereixen les entitats
  • #10 TRAMVIA BLAU
    (28/12/17 19:35)

    Perquè no punxem la llum com fan a Espanya?.Quand FEDA ens la talli per falta de pagament.

    Respondre
  • #9 MARKLIN2
    (28/12/17 18:25)

  • #8 Qué frío !
    (28/12/17 17:22)

    Justo cuando empieza el fresco. Ains, estas casualidades de la vida.

    Respondre
  • #7 Didier
    (28/12/17 17:08)

    FEDA ja s'estan preparant per afrontar la paga doble del empleats de desembre. Directiva i logística previnguda, val per dos, no us sembla?

    Respondre
  • #6 Roger
    (28/12/17 16:58)

    Si això és abans de les eleccions, no vull pensar el que ve després .... Sense banca ni tabac, i en breu sense duanes, només queda espoliar al poble ....

    Respondre
  • #5 Llop vell
    (28/12/17 15:50)

    Penso que a la llarga, molts Andorrans marxaran i Andorra es quedarà amb Espanyols de parla catalana i castellana. Andorra es transformarà en un país encara més tancat si continuem així ! Ens queda encara la tranquilitat però per quant temps ? Viure actualment a Andorra costa bastant diners i els sous son molt baixos ! Costa viure amb el sou mínim. Tenim polítics que només pensen en la pela i la política ! No miren gaire per la qualitat de vida ! 

    Respondre
  • #4 Per la escuadra
    (28/12/17 14:24)

    No hi ha millor moment per pujar la llum que a Nadal, la gran majoria de la població estem beguts i inflats a menjar, ja despertarem amb la costa de gener ....

    Respondre
  • #3 Peralbot
    (28/12/17 12:48)

    Això no és res... l'IPC acabarà l'any a prop d'un 3%, això vol dir senyor que el seu preu del lloguer s'incrementarà també un 3%... una vergonya. Tal com anem a Andorra es quedaran quatre gats, jo com andorrà quan em jubili foto lo camp.

    Respondre
  • #2 Carles
    (28/12/17 10:04)

    Centenars de llars patint pobresa energètica i ara ve el Pare Noel amb un sac de carbó, per si fos poca la misèria.

    Respondre
  • #1 Kw/h
    (28/12/17 09:30)

    És el que comporta la privatització amb capital estranger de les energies nacionals, el benefici està per sobre de tot. A Espanya la llum a pujat un 70 per cent en una dècada, a Andorra passarà el mateix.

    Respondre
10
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts