Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
política

Una part d'UL inicia contactes per crear un partit nacional de caire conservador

La formació es divideix entre els que volen un pacte amb DA i els que opten pel nou projecte
L’esclat de la crisi d’Unió Laurediana amb Liberals d’Andorra va obrir la porta a converses del partit lauredià amb Demòcrates per Andorra. La confluència d’interessos va arribar a causa que la crisi dels liberals va coincidir en el temps amb el trencament dels demòcrates amb Laurèdia en Comú. Aquest pacte, però, ha trobat una forta resistència entre part d’Unió Laurediana, que no vol tornar a la mateixa situació del 2011 quan va entrar, en el moment de la creació, dins del projecte demòcrata. Consideren, segons diverses fonts properes al partit, que els demòcrates tenen un programa i una ideologia de
  • #14 karlitos
    (21/12/17 22:17)

    Esteu acabats, no teniu crédit per la gent normal i conscient.
    El passat ha cremat el partit i la gent mediocre que ha tingut.

    Respondre
  • #13 Manel
    (21/12/17 19:21)

    Qu'algú m'expliqui, si us plau, com es pot ser liberal i conservador a la vegada.
    Prou d'aquest liberalisme de pa sucat amb oli, de liberal només en tenen el nom!

    Respondre
  • #12 No, no, no....
    (21/12/17 16:48)

    Nacionalista? conservador?.... però agenollats davant el nou model territorial centralista (competències, finançament,... ) de DA. Per la cadira?

    Respondre
  • #11 li posem el PNA?P
    (21/12/17 16:37)

    totalment a favor d'un partit nacionalista andorrà. Però mire'm les sigles perquè PNA (llegit PENA) és una mica justet.

    Respondre
  • #10 nacionalista
    (21/12/17 16:17)

    Volem un partit nacionalista andorrà...era ora!

    Respondre
  • #9 Iscle
    (21/12/17 15:58)

    Ciutadans Compromesos + UL + Andorrans desencisats poden omplir l´espai que ens manca: un PNA(Partit Nacionalista Andorra) lluny de la colonització que ens està sotmetent Catalunya i equidistants entre França i Espanya. Som-hi

    Respondre
  • #8 laura
    (21/12/17 15:08)

    Partit nacionalista teniu el meu vot

    Respondre
  • #7 Bernabe
    (21/12/17 13:36)

    Bravo si es crea un partit nacionalista andorrà. Fa gran falta

    Respondre
  • #6 endavant
    (21/12/17 12:27)

    aquí fa falta un veritable partit de dretes, sense complexes

    Respondre
  • #5 Corneli
    (21/12/17 10:42)

    Anims i endevant per crear un partit nacionalista sensa modes importades en defensa del centralisme burocràtic.

    Respondre
Veure’n més
14
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts