Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Política

L'elecció de Gallardo deixa en l'aire la coalició dels liberals a la Massana

La major part de Ciutadans Compromesos rebutja la forma i el fons de com s’ha fet fora Pintat i deixen oberta qualsevol opció per a les generals
L’elecció de Jordi Gallardo com a cap de llista dels liberals per a les properes eleccions generals ha derivat en el trencament amb Unió Laurediana i deixa en una situació molt compromesa el pacte a la Massana, segons van confirmar diferents fonts d’aquesta parròquia. Ni la forma, ni el fons, ni el moment, ni les conseqüències. La major part de Ciutadans Compromesos (la majoria comunal que s’ha coalitzat amb els liberals els darrers comicis) rebutja com s’ha produït el relleu de Pintat, els presumibles efectes electorals molt negatius, la pressa per executar el canvi i la situació en què queda
  • #12 Petrus
    (12/12/17 19:35)

    Pere va dir..
    Tota la raó del mon,es la pura veritat,tenim aprenents de politics,més ben dit aprofitats de la politica que no saben res de la vida,han tingut diners es tot i de preparat ni un,només tenen ego i ganes de figurar.Cap d'ells ha nascut a l'epoca de les vaques magres i aixó es dolent pel pais,perque no saben ni obeir,ni escoltar ni manar,tot ho tenen basat en el diner.

    Respondre
  • #11 Beermut
    (12/12/17 19:11)

    Sandro va dir..
    Totalment! Crec que és hora de que governi un partit que pensi pel poble d'Andorra i que no es perdin tots els progressos que s'han fet al llarg d'aquests anys, com ho és l'acord duaner i que per culpa d'aquest acord d'associació amb la UE, potser que es perdi... Crec que els liberals poden donar un valor afegit a la situació actual d'Andorra

    Respondre
  • #10 Sandro
    (12/12/17 15:10)

    Ferran Costa cap de govern!

    Respondre
  • #9 Escas
    (12/12/17 12:25)

    QUE EVITIN DONAR ALES A D.A BARO I GALLARDO PODEN FER UN BON EQUIP SENSE DUBTE!

    Respondre
  • #8 Farts
    (12/12/17 12:18)

    Senyors lliberals, o us poseu les piles o DA tornara a guanyar les eleccions amb la merda de sistema electoral que tenim.Trieu un candidat amb cara i ulls i aneu tots a una perque amb quatre anys mes de DA al poder, haurem d'emigrar tots en patera.Ni el sr. Pintat ni el sr. Gallardo em semblen una bona opció.Vosaltres mateixos.

    Respondre
  • #7 lluis
    (12/12/17 11:51)

    liberals a totes les parroquies, fins i tot a st julia

    Respondre
  • #6 Un d'aqui
    (12/12/17 09:45)

    Aquestes picabaralles pel poder,donen peu a que tornin a sortir del cau tots els escurçpns politics,malament anem,jo cada vegada estic més convençut que votaré al partit de P.Lópex i Rosa Gili,aquest será el seu moment si ara fan les coses bé,"Tenen temps"

    Respondre
  • #5 Pere
    (12/12/17 09:33)

    Quin sentit té, dedicar-se a la política, quan no has fet res a la vida?. Primer format, fes quelcom, creat un futur i quan estiguis preparat, dedicat a fer de polític i de manera altruista. Aquesta nova societat Andorrana, ens porta a l'abisme.

    Respondre
  • #4 ordino
    (12/12/17 08:41)

    Estic segur que pot ser un gran equip de gent jove preparada Gallardo / Baró, han de saber trobar el tàndem que els faci guanyadors!

    Respondre
  • #3 La guineu
    (12/12/17 08:32)

    Les properes eleccions prometen a la Massana!

    Respondre
Veure’n més
12
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts