Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Política

Jordi Gallardo serà el candidat de Liberals d'Andorra a cap de Govern

El president de la formació va ser l’únic que va presentar candidatura per liderar el partit a les pròximes eleccions generals
El tauler de candidats a cap de Govern de cara a les pròximes eleccions generals comença a prendre forma. Si no hi ha cap imprevist en el pròxim congrés extraordinari del partit, previst per d’aquí a deu dies, Jordi Gallardo serà el cap de llista dels liberals en els comicis que podrien avançar-se a l’any que ve, després de ser l’únic a presentar una proposta per aspirar a liderar el partit a la cita electoral. El comitè executiu de la formació, al qual va participar Oliver Alís per part d’Unió Laurediana, va validar ahir l’única candidatura presentada pel president liberal
  • #9 Res de nou
    (09/12/17 18:27)

    El Sr.Gallardo estaria disposat a signar una llei de responsabilitat política? Si no és el cas, serà un altre gos amb diferent collaret al servei del status quo.

    Respondre
  • #8 Nostradamus
    (09/12/17 17:25)

  • #7 karlitos
    (09/12/17 17:13)

    Josep M Roig va dir..
    si es que vols treballar per l'interès comú! .....Que bonic....despres no es el mateix con sempre, ....la merda es sempre la mateixa, pregonar per despres recaudar.......

    Respondre
  • #6 Pregunto?
    (09/12/17 15:32)

    Jo pregunto, però de veritat que es sols curiositat, quina és la seva formació?seria interesant saber el seu cv (m'he refereixo a la formació acadèmica)

    Respondre
  • #5 Josep M Roig
    (09/12/17 14:47)

    Dani va dir..
    Fins i tot tu pots ser-ho, si es que vols treballar per l'interès comú! Cosa que avui en dia no passa ! 

    Respondre
  • #4 Carme
    (09/12/17 14:07)

    Dani va dir..
    I ??? Que hi ha de dolent en que tot andorrà/na pugui aspirar a dirigir el seu país? La veritat és que veient el “dona de si” el polític “professional” dels nostres països veïns, no tinc res que envejar-los.
    El que importa realment és que el ciutadà sigui exigent envers el seus polítics i no permetin les animalades que estem veient darrerament.

    Respondre
  • #3 Dani
    (09/12/17 11:51)

    Això demostra que qualsevol pot ser Cap de Govern ....

    Respondre
  • #2 Enhorabona
    (09/12/17 11:00)

    #1 Sara: justament perque les presses no son mai bones, ja era hora que les coses es facin ben fetes amb temps i amb calma per animar l'electorat des d'ara mateix. Ja estem tips de veure com els quatre de sempre s'uneixen a ultima hora per manar com han fet sempre. Enhorabona senyor Gallardo. Li desitjo molta sort. Fa falta gent jove, preparada i rigorosa que miri per Andorra.

    Respondre
  • #1 Sara
    (09/12/17 08:15)

    Sr.Gallardo les presses no són mai bones.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts