Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Gallardo aspirarà a ser cap de llista dels liberals a les eleccions generals

El president de Ld’A diu que se sent “legitimat” i reconeix que “mai” ha amagat la seva ambició de liderar el partit en unes eleccions
El president de Liberals d’Andor­ra (Ld’A), Jordi Gallardo, va anun­ciar ahir la candidatura per optar a liderar la llista de la formació de cara a les pròximes eleccions generals. El conseller del grup liberal al Consell General va decidir fer el pas i va ser el primer a posar la seva carta damunt la taula abans que aquesta tarda s’acabi el termini per presentar candidatures i en espera de saber si hi haurà més membres que vulguin aspirar a ser escollits com a aspirants a cap de Govern.
En una roda de premsa que va tenir lloc a l’hotel Plaza de
  • #10 Gent nova
    (08/12/17 14:17)

    Gent nova, noves il·lusions, mirar cap el futur, somriures,...que doni ganes d´anar a votar. Ja es veurà com sortirà...pitjor pel partit lliberal impossible...el passat passat està...Molta sort.

    Respondre
  • #9 Monnet
    (08/12/17 12:46)

    Espero que aquest canvi de lideratge pugui donar a la ciutadania una opció digna del que podem aspirar per dirigir el nostre país.
    Us animo a presentar no solament una imatge renovada sinó també el discurs i tot el projecte de país i de futur.

    Respondre
  • #8 Albert
    (08/12/17 12:44)

    Sera dificil fer bons resultats a priori sense el suport de UL a Sant Julia de Loria i dels independents Ciutadans Compromesos de la Massana. DA podria tornar a tenir 5 parròquies, PS cap parroquia. I si es pacta amb SDP encara menys possibilitats penso jo. Llavors on es el canvi esperat? 

    Respondre
  • #7 andorrana
    (08/12/17 12:25)

    De fet, es a qui li pertoca. Ell es qui va ressucitar el partit Lliberal. Suposo que ara, se sent amb mes experiencia.

    Respondre
  • #6 Sandro
    (08/12/17 11:29)

    Jo hi posaria el Ferran....

    Respondre
  • #5 soc tonto
    (08/12/17 11:14)

    Mai segones parts han sigut bones i menys  si la primera a sigut nefasta i la pitjor que ha tingut Sant Julià, veure mandat comunal anterior..... M.G +M.T

    Respondre
  • #4 soc tonto
    (08/12/17 11:11)

    S'ha destronat al rei(J.pintat) amb maniobres molt bones. Jugades desde els comitès d'escaldes i Andorra, i han el mutisme de la Massana. Amb 1/2 UL callant i l'altra part recolzant. Ara que farà el rei per mantenir la corona de Sant Julià, casar-se amb segones núpcies amb T.M....

    Respondre
  • #3 RJ
    (08/12/17 10:30)

    Millor que el Pintat si que s'esplica

    Respondre
  • #2 Laura
    (08/12/17 09:57)

    Felicitats! persona preparada! amb experiència política! amb experiència a l administració, amb talent, coneixedora del país, amb carrera universitària! amb ideologia política, i la energia suficient per afrontar el repte! sense dubte bon candidat!

    Respondre
  • #1 Nostradamus
    (08/12/17 08:17)

    El partit lliberal,será el gran perdedor de les pròximes eleccions,a favor del partit Socialdemòcrata del Sr P.Lòpez.DA,continuará igual potser sense majoria absoluta, i d'aquesta manera acabarem amb Andorra.La fi d'un Principat quasi mil.lenari.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts