Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Pintat diu que té “dubtes” de si presentar-se per Liberals

Critica que el partit prioritza el candidat i deixa de banda el programa
El president del grup parlamentari liberal, Josep Pintat, no se sent “massa identificat” amb la deriva actual de Liberals d’Andor­ra perquè a parer seu ha apartat el programa polític i la ideologia. “Manca programa, manca estructura, manca una mica més de projecte”, i això és “el que em porta més dubtes”, va afirmar ahir Pintat en ser preguntat sobre si es presentarà a les primàries del partit per escollir candidat a cap de Govern per a les pròximes eleccions generals.
El polític lauredià va recordar que a les passades eleccions s’hi va presentar perquè hi havia “uns valors, una ideologia, unes
  • #8 Julia
    (03/12/17 23:23)

    Per una vegada te el meu recolzament. De ben segur lo millor què haurà fet. Si ho fa.

    Respondre
  • #7 el tafaner
    (03/12/17 17:06)

    No es el moment de que marqui els "tempos", no es el mateix Pintat de fa dos quatre anys, sempre tindrem un abans i un després de LC.Ara per ara caldria valorar el famós rodet "més de mil tres-cent vots", i presumir de tres consellers.... cal passar abans per les urnes......Ai quina por.

    Respondre
  • #6 DioricoG
    (03/12/17 13:36)

    Mirant bé, no valdria més suprimir la noció de partits que crea molta confusió ? Personalment, no conec i tampoc entenc les diferències entre els colors polítics ! Els vec tots iguals ! Vec homes i dones amb ganes d'arribar al poder per raons desconegudes i un cop dintre, tot continua igual ! No vec ideals ! 

    Respondre
  • #5 FNA
    (03/12/17 11:52)

    el sol recurs que li queda es crear un partit on el programa a cara oberta sigui protegir el colliters de tabac, defensar els fabricants de tabac, defensar la banca, no a la doble nacionalitat, reduir drasticament els funcionaris, defensar els terratenientes, no obrir mes la nacionalitat, estar al costat dels autonomons i treure l'obligatorietat de la cass, no li faci por de estar al costat de marine lepen. Aquests argumentaris poden tenir de 5 a 8 consellers tenin en compte la llei electoral.

    Respondre
  • #4 Carme
    (03/12/17 10:55)

    És això, que li va a voste, que el vinguin a buscar, que li tirin la catifa vermella i li asseguin al tro, i que penquin els demés. Això és el que hem vist durant aquesta legislatura al consell general. No ha obert la boca ni per la discussió del pressupost. I darrerament donant suport a DA. I després diu que liberals no té projecte? I el de vostè (que no del partit o del país) quin és?

    Respondre
  • #3 Fi del PLA
    (03/12/17 10:25)

    Sr.Pintat val mésque ho deixi correr tot.El PLA está trinxat amb goteres per tot arreu,i si ls esquerres no fan cap moviment pacificador tornará a guanyar DA,pobre Andorra.a mi personalment només tinc tres opcions,noanar a votar,votar en blanc o fer un pensament i votar al PS de López,més malament segur que no anirem a més el López i la Gili no em desagraden.

    Respondre
  • #2 Canòlich
    (03/12/17 09:56)

    Sr. Pintat, no el veig representant el nostre país a cap reunió internacional. Em fa ja patir quan parla a la televisió. No es deixi condicionar per cap imperatiu llunyà, llunyà, que el forci a intentar ser cap de govern.

    Respondre
  • #1 Lluís XIV, de casa dels borbons
    (03/12/17 09:44)

    La invitació que el Sr. Pintat va rebre en el seu dia per liderar Ld'A no era per a la recuperació - entroncant amb Albert Pintat-, i consolidació ja definitiva d'una monarquia de dret diví.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts