Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
reportatge

Dolces llums de Nadal

L’encesa de la il·luminació nadalenca va reunir desenes de persones a Vivand que van acabar amb una xocolata calenta.
El comú d’Escaldes-Engordany va voler celebrar de manera especial la nova il·luminació de Nadal per la zona de Vivand, que s’estén per tot Carlemany, i per als pròxims tres anys ha llogat uns túnels de llums que donaran “una il·luminació singular a la via”, segons va explicar la cònsol, Trini Marín. El cost serà de 294.000 euros anuals i inclourà el sostre de llum, la instal·lació i els 800 objectes de decoració que inclouen. A la plaça Coprínceps s’hi ha instal·lat un arbre de Nadal de 12 metres d’alçada.
Tot això va fer que desenes de persones s’apropessin fins al lloc
  • #9 Espectacular negoci
    (06/12/17 14:50)

    Veient les llums ficades vs el que paguarem, crec que em dedicaré a ficar llums, 300.000€ guanyats en menys de 60 dies i duran 3 anys assegurats amb les mateixes llums, on tenim que anar per fer el mateix? Una gran negoci felicitats pel empresari i siusplau facin fora del comú a tots aquells que no tenen la capacitat de organitzar les compres de unes llum i el personal per posar-lo en marxa, per que volem tant de personal si finalment hem de contractar fora algo tant simple com penjar unes llums, tots les fiquem a casa nostra es a dir que no fa falta fer un màster, felicitacions a l'empresari pel gran negoci que farà per incompetència d'algu. 

    Respondre
  • #8 Aneu a ....
    (02/12/17 21:16)

    La gent es queixa per vici !!! Bona Inicitiva som un eix comercial no el pais de piter pan !!!! 472 KM2 en teniu molt d'espai encaraper no passar per carlemany.

    Respondre
  • #7 Kiko
    (02/12/17 16:55)

    Estem en la era del glamour i de l, endeutament. L, important es lluir de cara a la galeria. Aixo es Dubai ! Eixugar deute no cal. Ja ho faran els que vindran darrere ... ( segur que els bancs estaran encantats en deixar-nos els diners )

    Respondre
  • #6 Bordes d'Envalira
    (02/12/17 14:34)

    Equival a 1,5% del pressupost del Comú. Vergonyós. Indecent. Per això no vull pagar impostos. Amb els meus diners no

    Respondre
  • #5 Visca la festa
    (02/12/17 11:46)

    Comuns i Govern amb un deute de prop de 2.000 milions d'euros,la CASS,que ja no pot amb els comptes i un deute de 40 milions,tema social per terra amb la problemàtica de sous baixos i habitatge,i els nostres politics fentde magnates i rebentant diner pùblic amb festes,tiberis i tonteries,No creu el poble que ja n'hi ha prou?tot aixó ho haurem de pagar nosaltres mateixos.

    Respondre
  • #4 Que ho paguin amb els seus diners
    (02/12/17 11:36)

    Es a dir prop de 300.000€ Quasi 1.000.000€ En 3 anys per il·luminar un carrer, estem tots ven tronats ara després d'aquesta notícia els hi diuen a tots els residents a Andorra que les pensions no son viables o a un jubilat que just arriba a final de mes que s'acalenti amb les llums de Nadal, quina vergonya, prou de malgastar el diner públic. Responsabilitat.

    Respondre
  • #3 Bordes d'Envalira
    (02/12/17 10:38)

    I després hem de sentir que és la parròquia que més ha perdut amb les transferències ..., ens tracten com a titelles amb l'únic objectiu de manipular-nos per tornar a guanyar les eleccions. Pa i circ.

    Respondre
  • #2 yayo
    (02/12/17 08:46)

    ¡vaja passada de esperpent!

    Respondre
  • #1 Ja n'hi ha prou
    (02/12/17 08:44)

    Ostetació de riquesa i malbaratament de diner public,aixó es el deport de tots el Comuns,ara sembla que hi ha una lluita encarnissada amb Andorra i Escaldes,a veure qui pot més,es totalment ridìcul de continuar aixi algún nadal pròxim podrem veure il.luminats Carroi,Camp Ramonet,Padern etc.amb aquestes dos cònsoles sel's hauria de picar els dits.Prou tonteries SVP

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts