Treballs per elliminar el carril d'avançament aquest matí.
Fernando GalindoEls cotxes avançaran igualment. Visco alla i es un xurro de solucio. Uns badens i unes pilones de ciment al mig per no poder canviar de carril com lo que hi ha pujant al pas de la casa. Es la unica solucio. La resta res de res. Quan vulguin envio videos de les burrades que es fan alla.
RespondreCom sempre, els politics, i perdó per l'expressió, pixant fora del test! Lamento molt els accidents, i em suposso que cadascun haurá tingut el seu motiu concret, però eliminar un carril d'avançament es la bestiesa mes gran. Si la gent condueix com cal, no es precís cap eliminació. Axó comportará mes cues, nervis i malestar a la població. Podem tornar a tenir una sola via a tot el país i anem involucionant. El cas "ser políticament correcte" es a dir: hipócrita, inapropiat, aparences, i CAP SOLUCIÖ COHERENT!!!Una vergonya per tots els implicats - teòricament- professionals.Com que no hi ha un bon diagnòstic, tampoc es apropiat el tractament. Així anem!
Respondre
Andreu va dir..
Com be dius Andreu, travessar La Massana es un drama, que hauria quedat arreglat si el tunnel dels dos Valires s'hagues fet on tocava. Es una llàstima que l'obra mes faraònica d'Andorra es fes pensant en els interessos d'uns pocs i no en l'interes general del país. Com sempre :-(
Menos mal, pero es podrá continuar mirant el mobil?
Respondre
Aixo fara baixar el preu del petroli?
Elimimació també del doble carril a l´ avinguda d´enclar. Els cotxes passen molt ràpid.
RespondreLa veritat és que es veuen moltes animalades en aquell tram. En part “comprensibles” després de 1/2 hora per atravessar La Massana. Malgrat això les dues darreres morts en el lloc, malaurades, no tenen res a veure amb el carril d'avançament. El jove de la moto baixava i va caure tot sol i el darrer accident no va tenir res a veure amb un avançament i si amb la desgràcia, encara incògnita, i amb l'ús dels cinturons de seguretat. No hauria d'haver-hi cap família destrossada per una cosa tant inútil com una mort per accident de circulació. Si volen tancar tots els carrils per avançar, potser no cal fer carreteres de 20 metres d'ample.
Respondre
lo encuentro perfecto, un tramo pequeñisimo, en el que lo mas que se hace es adelantar a un vehiculo y la gente ahi coge unas velocidades bestiales, vivo en la Massana y paseo por ahi frecuentemente, y aun tendrian que controlar mas ls velocidades en muchos puntos en que lo mas que se gana son cinco minutos atendiendo a las distancias de este pais, las prisas no son ninguna excusa,
Respondre