Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Habitatge

“M'he trobat nou temporers en pisos de dues habitacions”

Una jove assegura que s’està cobrant entre 250 i 300 euros per persona i mes
Temporers que han arribat per treballar al país durant l’hivern avisen que la manca d’habitatge de lloguer i els preus alts fan que ara mateix hi hagi pisos compartits per un elevat nombre de persones. Una de les veus que ho expliquen és la Patrícia, de Portugal i de 33 anys. La jove ha estat temporera els últims tres anys, però aquesta tardor ha arribat per quedar-se al Principat més temps. “Enguany és molt complicat, és una vergo­nya perquè s’està cobrant entre 250 i 300 euros per persona i he arribat a trobar nou temporers en pisos de dues habitacions
  • #9 Kkdelavaca
    (27/11/17 20:49)

    Quan no hi vingui gent a treballar, a veure que fan les estacions i comuns... Passarem d'un servei "excelent" a no tenir ni servei... S'han de cuidar als treballadors, al menys en les mínimes condicions humanitàries... Sinó penseu qui acabarà netejant la merda de les estacions, els acomodats no ho crec

    Respondre
  • #8 ciutadana
    (27/11/17 19:35)

    Un lladrocini en tota regla! Que es fa des de Govern??? Ja n'hi ha prou despeculació immobiliaria! Una cosa es guanyar uns calerons amb un pis, l'altra un robo a ma armada. Ni pels temporers ni menys per la gent que vui aquí de lloguer.

    Respondre
  • #7 Seba
    (27/11/17 17:23)

    La proxima temporada no vendrá ni Dios a trabajar y veremos a quien le van alquilar la habitación o los pisos. Y quién atenderá a los turistas. El abuso a los temporeros no tiene escusa ni perdón ,bancos inmobiliaria etc somos gallinas con plumas q cuando el pasamos la frontera nos van quitando las plumas d a una..muchos amigos se han ido y yo será el próximo , pero esta damos última vez q me la hacen ..

    Respondre
  • #6 Manel
    (27/11/17 15:22)

    Sempre igual aquests va dir..
    Dubto molt que els hi agradi viure amuntegats a vuit o nou persones en un pis de dos habitacions. Si ho fan es per poder fer front a un lloguer totalment fora de preu. Calcula: per part baixa i segons denuncia aquesta noia, vuit persones a 250€ per capita= 2000€ de lloguer mensual. Una barbaritat per un pis de dos habitacions. La culpa es mes aviat de qui no té vergonya per cobrar aquesta barbaritat...
    D'altre banda pensa que aquests temporers no venen aquí a passar l'estona. Venen a treballar i guanyarse dignament la vida, igual que tu, igual que jo, igual que molts d'aquí. Venen aquí a cubrir places necesaries per el bon funcionament d'uns dels principals motors econòmics del país, com són les estacions d'esquí, els hotels, botigues de lloguer d'esquís, etc... Es a dir que també participen al funcionament i creixement de l'economia nacional.
    En fí, el teu comentari es poc afortunat, algo xenòfob, i bastant fora de lloc.

    Respondre
  • #5 laura
    (27/11/17 12:59)

    I perdoneu, però 250 i 300 euros s'estava pagant a l'inici del mes de novembre. Ara hi ha gent que està oferint fins a 500 euros per compartir habitació, en actitud desesperada perquè si no perd la feina!

    En serio, el problema és molt més greu del que penseu.

    Respondre
  • #4 laura
    (27/11/17 11:39)

    Sempre igual aquests va dir..
    Si hi viuen 4 o 5 en pisos d'una habitació és perquè el llogater té la desvergonya de cobrar fins a 800 euros per un pis d'una habitació. Aquesta gent ve a treballar i a guanyar-se la vida no de vacances. Venir a fer la temporada i marxar amb 0 euros del Prinicpat no és el seu objectiu. No és tan difícil d'entendre. Parleu dels temporers com si fossin morts de gana i gent que no té una altra... i esteu ben equivocats. Molts són professionals que venen a treballar pels motius que siguin i trobar-se amb aquest panorama fa bastanta vergonya. Si algú té algun dubte, només cal entrar en qualsevol pàgina de facebook de lloguers a Andorra i se'n adonarà de la desesperació que estan vivint aquesta gent. Des del meu punt de vista, han vingut tots enganyats i això és intolerable.

    Respondre
  • #3 Sara
    (27/11/17 09:02)

    Paguem el mateix o més per els nostres fills que estudien a Barclona amb la diferencia que ells generalment no treballen. Ah compartin pis també.

    Respondre
  • #2 Guineu
    (27/11/17 08:26)

    Benvinguts al Principat, sous de 950€ i pisos-pastera a 250€ per persona!
    Despres els empresaris es queixen de no tenir personal qualificat...

    Respondre
  • #1 Sempre igual aquests
    (27/11/17 07:55)

    Si el pis fos més gran se n'hi posarien més. Sempre han fet igual, siguin els pisos grans o petits, cars o barats. I quan marxin tot el pis estarà trencat.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts