Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Marsol no descarta aspirar a cap de Govern però no de cara a l'any 2019

La cònsol de la capital vol treballar pel comú fins a final del mandat
La cònsol major d’Andorra la Vella, Conxita Marsol, no descarta aspirar a ser candidata a cap de Govern per Demòcrates per Andorra (DA), però en cap cas de cara a les eleccions nacionals previstes per a l’any 2019. “Fa dos anys que soc al comú, tenim molta feina per molt de temps”, va advertir ahir Conxita Marsol, si bé va explicar que “hi ha temps per a tot”. La cònsol major va posar en relleu que “a la vida no descarto mai res, tot és possible”.
La cònsol major de la capital no veuria amb mals ulls aspirar a aquesta posició
  • #11 MARKLIN2
    (26/11/17 19:03)

    ES QUE JA HA COMENÇAT LA SUBASTA ?

    Respondre
  • #10 Xavier
    (26/11/17 18:01)

    El que penso es que aquesta senyora com molts del seu partit, voldrien que'ls treballadors visquessim a La Seu d'Urgell i aqui nomes la jetset com ells, pues sera que no senyora Marsol i cia.

    Respondre
  • #9 Julia
    (26/11/17 16:27)

    Vaja, sembla què tenies raó E. Avançades amb repetició del dotet, el reglament ho permet i relleu pactat amb Marsol.

    Respondre
  • #8 Politar andorrà
    (26/11/17 14:49)

    Quin fàstic, polítics al servei de l'economia, festes populars i afers exteriors europeus ! Per quan una política per el benestar del cuidata ? On està l'etica i el idealisme polític? 

    Respondre
  • #7 DoricoG
    (26/11/17 13:23)

    No faig confiança ni als polítics ni als bancs i tampoc a la justicia. Penso que tots tres van lligats i és un niu d´escurçons ! Estic totalment disgustat ! el meu vot serà definitivament en blanc

    Respondre
  • #6 RJ
    (26/11/17 13:12)

    És d'agraïr el bon sentit de l'humor del Diari d'Andorra. Gràcies per haver provocat molts somriures!!!

    Respondre
  • #5 CDiego
    (26/11/17 12:39)

    Quina sort. Ens pujaran les tarifes. Andorra , un gran parking...

    Respondre
  • #4 Roger
    (26/11/17 11:38)

    En un pais de cecs, el borni es l'amo...

    Respondre
  • #3 Apolític
    (26/11/17 11:24)

    La qüestió és viure de la política fins a la mort. La feina de polític, a Andorra, hauria de ser altruista. Segurament quedarien els polítics per vocació, ben pocs!.

    Respondre
  • #2 Eduard
    (26/11/17 10:25)

    Res personal, pero , si apliques en el govern , la depesa económica que du a terme en el comu, aquest peis en un any quedaría endeutat per sempre mes....pobres de nosatres!!!!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts